بازدید 1590
سفير سوريه در لبنان:

تکفيري ها و اسراييل مکمل يکديگر هستند

علی عبدالکریم علی سفیر سوریه در بیروت در مصاحبه با خبرنگار این شبکه گفت آنچه حزب الله به کل منطقه نشان داد در واقع نمایش واقعی آزادی بخشی است زیرا هر دو دشمن یعنی اسراییل و تکفیری ها یکدیگر را تکمیل می کنند و هیچ تردیدی وجود ندارد که پیروزی با ما است.
کد خبر: ۵۰۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲ 25 May 2015
سفیر سوریه در لبنان به پرس تی وی گفت پیروزی هایی که در برابر گروههای تکفیری در سوریه حاصل می شود به منزله پیروزی مقابل اسرائیل است.

به گزارش پرس تی وی، علی عبدالکریم علی سفیر سوریه در بیروت در مصاحبه با خبرنگار این شبکه گفت آنچه حزب الله به کل منطقه نشان داد در واقع نمایش واقعی آزادی بخشی است زیرا هر دو دشمن یعنی اسراییل و تکفیری ها یکدیگر را تکمیل می کنند و هیچ تردیدی وجود ندارد که پیروزی با ما است.

اوضاع در شهر عرسال در منطقه بقاع که همچنان گروه های تکفیری در دست دارند از جمله مسایلی بود که دبیرکل حزب الله لبنان به آن اشاره کرد. وی به دشمنان داخلی هشدار داد و گفت از این گونه مسایل به عنوان اهرم های سیاسی استفاده نکنند زیرا ممکن است تبدیل به قربانی داعش شود.

دبیر کل حزب الله گفت بیشتر مناطق عرسال حضور گروههای تکفیری را احساس می کند ما آماده حمایت از مردم عرسال هستیم با این حال دولت لبنان نیز باید مسئولیت خود را ایفا کند چرا که مردم ما به هیچ عنوان حتی حضور یک تروریست را در عرسال و بقاع تحمل نمی کنند.

خبرنگار پرس تی وی گفت هزاران تن از حامیان حزب الله لبنان در مراسمی که به مناسبت سالروز آزاد سازی بیشتر بخشهای جنوب لبنان از اشغال اسراییل برگزار شد باردیگر با دبیر کل این جنبش بیعت کردند.

شکرالله نبیل حاج اسقف اعظم مارونی های صور گفت با مقاومت بود که ما توانستیم زمین های خود را آزاد کنیم. ما از اینکه بخشی از این ملت شجاع هستیم به خود افتخار می کنیم.

خبرنگار پرس تی وی گفت طرفداران حزب الله می گویند آرمانشان بسیار قویتراز تبه کاری و جنایتکاری های تکفیری ها و اسراییلی ها است.

یک حامی حزب الله گفت هیچ تفاوتی بین تکفیری ها و اسراییل وجود ندارد. داعش در حال حاضر تبدیل به چهر جدید اسراییل شده است.

خبرنگار پرس تی وی گفت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت پیروزی که مقاومت در پی چندین سال فداکاری به دست آورد اکنون تبدیل به نعمتی برای همه مردم لبنان شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی