بازدید 1666

انتخابات هیأت رئیسه فردا برگزار می‌شود

کد خبر: ۵۰۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 25 May 2015
عضو هیأت رئیسه مجلس، با بیان اینکه انتخابات هیأت رئیسه در نشست علنی فردای مجلس برگزار می شود، گفت: همچنین نمایندگان مجلس صبح روز چهارشنبه به محضر رهبر معظم انقلاب مشرف می‌شوند.

حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز هیأت رئیسه مجلس، گفت: در نشست امروز نخست برخی موضوعات منطقه‌ای به‌ویژه آخرین تحولات عراق، سوریه و یمن مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همچنین در این جلسه برخی طرح‌ها، لوایح و مصوبات در دستور کار مجلس مورد بررسی قرار گرفت، در این نشست همچنین نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس، جدول کاری پارلمان و کمیسیون‌ها در شش ماهه اول سال 94 رسیدگی شد، که بر اساس آن  نمایندگان هفته آینده برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه می‌روند و تا 15 خرداد مجلس جلسه علنی ندارد.

سبحانی نیا ادامه داد: سپس نمایندگان از 16 خرداد تا 5 تیر به مدت سه هفته کاری متوالی نشست علنی خواهند داشت، پس از آن اولین دور از تعطیلات تابستانی را از 6 تیرماه تا 19 تیرماه به مدت دو هفته متوالی سپری خواهند کرد که البته این ایام با ماه مبارک رمضان مصادف است.

وی از احتمال حضور محمدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در نشست آتی هیأت رئیسه مجلس خبر داد و گفت: در این نشست قرار است که برخی طرح‌ها و لوایح مربوط به حوزه سلامت و محیط‌زیست مورد بررسی قرار گیرد.

سبحانی‌نیا با بیان اینکه انتخابات هیأت رئیسه مجلس در نشست علنی فردای مجلس برگزار می شود، افزود: همچنین نمایندگان مجلس صبح روز چهارشنبه به محضر رهبر معظم انقلاب مشرف می‌شوند.

عضو هیأت رئیسه مجلس، ادامه داد: با توجه به برنامه کاری مجلس، نمایندگان بعد از دیدار با معظم له، در حرم امام خمینی(ره) حضور نمی‌یابند و این برنامه احتمالا به روزهای 14 و 15 خرداد موکول شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار