بازدید 1859

هیچ لایحه‌ای در رابطه با تغییر نرخ بنزین نداریم

کد خبر: ۵۰۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹ 24 May 2015
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برخی مسئولان اعلام کرده اند، منتظر پاسخ مجلس هستیم گفت:هیچ طرح و لایحه ای مبنی بر تغییر سهمیه ها در مجلس و کمیسیون انرژی نداریم.

حسین امیری خامکانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه دولت باید هرچه سریعتر در مورد تصمیماتش در شارژنکردن سهمیه بنزین توضیح دهد، گفت: مردم،رسانه ها و مجلس منتظر تصمیمات دولت برای تعیین و تکلیف بنزین خرداد ماه هستند.

نماینده مردم زرند درمجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه از تغییر نرخ بنزین هیچ اطلاعی نداریم، گفت: هیچ طرح و لایحه ای مبنی بر تغییر سهمیه‌ها  درمجلس و کمیسیون انرژی نداریم.

امیری ادامه داد: درچند روز اخیر برخی از مسئولان دولتی عنوان کرده اند، منتظر مجلس هستیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر اقدامی باید با آگاهی مردم صورت گیرد اظهارداشت: مردم دچار سر در گمی شده اند و حرکات دولت باید سنجیده باشد.

تبلیغات وزارت نفت درباره تک نرخی شدن بنزین

به گزارش خبرگزاری خانه ملت ،وزارت نفت با محوریت پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه (شانا)  با تهیه چندین گزارش، تبلیغات درباره عرضه بنزین تک نرخی و با قیمت هزار تومانی را پس از توقف واریز سهمیه ۶۰ لیتری بنزین ۷۰۰ تومانی خرداد ماه خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها را آغاز کرده است.

در این گزارش‌ها وزارت نفت تاکید می کند که هم اکنون هزینه تولید بنزین در ایران به لیتری دو هزار و ۵۰۰ تومان رسیده و از این رو فروش بنزین با قیمت‌های ارزان منجر به اختصاص یارانه های کلان توسط دولت شده است.

تمام گزینه ها از سوی وزارت نفت روی میز است

علاوه براین،در گزارش‌های تبلیغاتی وزارت نفت هزینه حذف ۶۰ لیتر بنزین ۷۰۰ تومانی خودروهای شخصی ماهانه حدود ۶۰ هزار تومانی برآورد شده است.

این گزارش‌ها در حالی توسط وزارت نفت به منظور آغاز عرضه بنزین تک نرخی ۱۰۰۰ تومانی منتشر شده است که بیژن زنگنه وزیر نفت از تعیین تکلیف وضعیت قیمت بنزین تا سه روز آینده خبر داده است و تاکید می‌کند: هم اکنون تمامی گزینه‌های بنزینی روی میز دولت است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی