بازدید 2960

بررسی‌طرح‌حفظ‌حقوق‌هسته‌ای‌در‌کمیسیون‌امنیت‌‌

عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: رسیدگی به طرح یک فوریتی حفظ حقوق هسته‌ای در جلسه امروز کمیسیون امنیت مجلس بررسی شد.
کد خبر: ۵۰۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰ 24 May 2015
عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: رسیدگی به طرح یک فوریتی حفظ حقوق هسته‌ای در جلسه امروز کمیسیون امنیت مجلس بررسی شد.

جواد کریمی‌قدوسی عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزرای تسنیم، در خصوص جلسه امروز کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، گفت: رسیدگی به طرح یک فوریتی حفظ حقوق هسته‌ای در دستور کار بود که اجماع خوبی بین نمایندگان صورت گرفت و قرار شد در جلسه روز سه‌شنبه کلیات این طرح رای‌گیری شود و سپس وارد جزئیات آن شویم.

وی گفت: قرار بود انتخابات هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت برگزار شود که به دلیل اهمیت موضوع هسته‌ای برگزار نشد.

این عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با بیان اینکه طرح حفظ حقوق هسته‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: قرار شد در جلسه بعدی تمام وقت را به این طرح یک فوریتی اختصاص دهیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس نیز عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبات و دستور کار کمیسیون امنیت‌ملی، اظهار داشت: مباحث مطروحه جلسه امروز کمیسیون بر مبنای سخنان رئیس مجلس شورای اسلامی درباره طرح جامع الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به جلسه عصر امروز گفت: در ابتدای این جلسه، علاءالدین بروجردی ضمن تبریک ایام اعیاد شعبانیه، به ویژه روز پاسدار و روز جانباز، اشاره‌ای به مأموریتی که به کمیسیون داده شده تا طرح‌های مختلف مطرح از سوی نمایندگان را جمع‌آوری و در نهایت یک طرح جامع به دست آید داشت.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشورت‌های مختلفی در این زمینه انجام شد، عنوان کرد: لازم به توضیح است که در جلسه امروز صحن علنی نیز رئیس مجلس شورای اسلامی به موضوع طرح جامع الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران اشاره داشتند.

وی افزود: در ادامه جلسه سردار اشتری فرمانده ناجا در جلسه کمیسیون حضور پیدا کرد تا گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و برنامه‌های آینده نیروی انتظامی به کمیسیون ارائه کند.

نقوی حسینی گفت: فرمانده ناجا ضمن ضروری خواندن تعامل متقابل نیروی انتظامی و کمیسیون امنیت مجلس به موضوعات حساس سال جاری از جمله مباحث مربوط به رویدادهای منطقه‌ای، تهدیدات امنیتی که دشمن در پی آن است، امنیت مرزها، انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و خواستار هوشیاری، هماهنگی و پیگیری مستمر همه دستگاه‌ها شد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی مجلس ادامه داد: سردار اشتری با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری؛ توجه به درون نیروی انتظامی، توجه به آسیب‌های اجتماعی و برخورد با عوامل اصلی آن به ویژه مبارزه با موادمخدر، جمع‌آوری معتادان، برخورد جدی با سرقت‌ها به خصوص سرقت‌های کلان و ناهنجاری‌های اجتماعی را در دستور کار نیروی انتظامی عنوان کرد.

وی افزود: سردار اشتری نیروی انتظامی را نیازمند توجه جدی به بودجه و اعتبارات دانست و گفت پایه بودجه این نیرو باید اصلاح شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در ادامه تعدادی از نمایندگان ضمن تشکر از زحمات نیروی انتظامی به بیان مشکلات حوزه‌های انتخابیه و مشکلات ملی پرداختند. همچنین لازم به ذکر است به دلیل بحث مفصل پیرامون طرح هسته‌ای ادامه آن جهت تصویب به جلسه سه‌شنبه موکول شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی