بازدید 3984
۲

آدم‌ربايي پس از رهايي از زندان

کد خبر: ۵۰۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 24 May 2015
مرد معتادي كه پس از آزادي از زندان دختربچه‌اي سه ساله را در جنوب پايتخت ربوده بود بازداشت شد و به جرم خودش اقرار كرد.

به گزارش جوان، ساعت 17 روز دوشنبه، 7ارديبهشت ماه زوج جواني پليس تهران را از ناپديد شدن ناگهاني دختر سه ساله شان باخبر كردند.

زن جوان در توضيح ماجرا گفت: خانه ما در يكي از خيابان‌هاي شهرك احمد خميني، حوالي پاسگاه نعمت‌آباد است. يك‌ساعت قبل دخترسه‌ساله‌ام رومينا، جلو خانه‌مان بازي مي‌كرد و خودم مراقبش بودم. لحظاتي بعد براي كاري وارد خانه‌مان شدم اما 10 ‌دقيقه بعد وقتي برگشتم از رومينا خبري نبود. در حالي كه دلهره همه وجودم را گرفته بود به سرعت همسايه‌ها را خبر كرده و به دنبال دخترم گشتيم. هنگام گشتن بود كه سبزي‌فروش دوره‌گردي به من گفت دختربچه‌اي را در آغوش مرد معتادي ديده كه به طرف باغي در اطراف شهرك مي‌رفته است. به سرعت به نشاني‌ كه آن مرد داد رفتم اما نتوانستم رومينا را پيدا كنم. لحظاتي بعد شوهرم به خانه آمد و دو نفري به دنبالش گشتيم، اما اثري از دخترم نيافتيم تا اينكه تصميم گرفتيم از پليس كمك بگيريم.
 
    ردپاي معتاد كارتن خواب در ربودن دختر سه ساله

پس از اين تيمي از مأموران كلانتري 152 خاني‌آباد جست‌وجو براي يافتن رومينا را آغاز كردند. نخستين تحقيقات نشان داد مرد آدم ربا، يكي از معتادان كارتن‌خواب است كه در اين محدوده تردد مي‌كند. يكي از شاهدان به پليس گفت: من مرد معتاد را مي‌شناسم. او هميشه در اين محل رفت و آمد مي‌كند و ساعتي قبل متوجه شدم او دختر بچه‌اي را كه پيراهن صورتي به تن داشت بغل كرده و به طرف باغي در اين حوالي مي‌دود. فكر كردم دختر بچه خودش است، به همين خاطر چيزي به او نگفتم.

     رها كردن رومينا در اطراف شهرك

در حالي كه پنج ساعت از حادثه گذشته بود، زوج ميانسالي به كلانتري مراجعه كردند و رومينا را در حالي كه كبودي هايي روي صورت و بدنش مشخص بود به پليس تحويل دادند. مرد ميانسال گفت: با همسرم درحال رفتن به خانه‌مان بوديم كه در اطراف شهرك احمد خميني، متوجه گريه‌هاي دختر بچه شديم. كنجكاو شديم و به دنبال صدا رفتيم كه اين دختر بچه را كنار خرابه‌اي پيدا كرديم. مأموران پليس هم بعد از بررسي بيشتر، رومينا را به خانواده‌اش تحويل دادند.

    سرقت طلاهاي دخترك

بررسي‌هاي بيشتر نشان داد مرد معتاد، پس از ربودن دختر سه ساله گوشواره‌ها، گردنبند و النگوهاي او را سرقت كرده و سپس رومينا را در مكان خلوتي رها كرده است.
 
   شناسايي مرد آدم‌ربا

پرونده بعد از طرح شكايت، به دستور قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل پايتخت براي شناسايي مرد آدم‌ربا در اختيار تيمي از كارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي قرار گرفت.  كارآگاهان در نخستين گام هويت مرد آدم‌ربا را كه مردي 39 ساله به نام شاهين بود، شناسايي كردند. بررسي‌ سوابق شاهين نشان داد وي مدتي قبل به خاطر مواد مخدر به زندان رفته و بعد از گذراندن دوران حبس آزاد شده است.

    دستگيري متهم از سوي ساكنان شهرك

 پس از آن بود كه مأموران تحقيقات براي دستگيري شاهين را آغاز كردند تا اينكه 23 ارديبهشت ماه 16 روز بعد از حادثه دريافتند شاهين از سوي ساكنان شهرك احمد خميني دستگير و تحويل پليس شده است. شاكي در توضيح دستگيري متهم گفت: عصر روز چهارشنبه جلو خانه‌ام بودم كه يكي از همسايه‌ها گفت اين مرد معتاد روز حادثه بچه شما را ربوده است. من و تعدادي از همسايه‌ها او را تعقيب ‌ و در فرصت مناسب او را دستگير كرديم.

    اقرار متهم به سرقت طلاها

 متهم در بازجويي‌ها به جرم خود اقرار كرد. وي گفت: من معتاد به ماده مخدر هروئين هستم. پنج سال قبل به جرم حمل مواد مخدر به پنج سال زندان محكوم شدم.  پس از آزادي دوباره گرفتار مواد مخدر شدم. از آن روز به بعد كارتن خواب شدم و مجبور بودم براي تأمين مواد مخدر دست به سرقت بزنم. روز حادثه وقتي از اين محل عبور مي‌كردم متوجه گريه‌هاي دختر بچه‌اي شدم كه در كوچه خلوتي به دنبال مادرش مي‌گشت. وقتي به او نزديك شدم برق طلاهايش چشمانم را زد. به همين خاطر او را بغل كردم و به محل خلوتي بردم و طلاهايش را سرقت كردم و بعد او را در سر راه زن و مردي كه از آن محل در حال عبور بودند قرار دادم تا دختر بچه را به خانواده‌اش بازگردانند. وي ادامه داد: من قصد آدم ربايي و آزار و اذيت دختر بچه را نداشتم و فقط مي‌خواستم طلاهايش را سرقت كنم تا با پول آن مواد بخرم.
 
 طلاها را 95 هزار تومان فروختم

بعد از آن طلاهاي سرقتي را به طلافروشي‌اي در عبدل‌آباد بردم و خواستم بفروشم كه طلافروش از من فاكتور خواست اما من به او گفتم كه طلاها را پيدا كرده‌ام بنابراين او طلاها را به قيمت 95 هزار تومان از من خريد.  با اعتراف متهم مأموران پليس مرد طلافروش را بازداشت كردند.

وي در بازجويي‌ها منكر خريد طلاهاي سرقتي شد و گفت: من مدت 15 روز است كه وارد كار تعميرات طلا شده‌ام. از 15 روز قبل تاكنون اين مرد را نديده ام. دو متهم بعد از تحقيقات با صدور قرار قانوني از سوي قاضي مدير روستا روانه زندان شدند. تحقيقات درباره اين حادثه ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میره زندان زودی ازاد میشه روز از نو روزی از نو
آخه بچه 3 ساله طلا می خواد چکار؟ خدایا چقدر بی فرهنگ شدیم ما!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی