بازدید 1818

تیم ملی بسکتبال با مربی ایرانی در جام ملت‌های آسیا؟

براساس اعلام محمود مشحون احتمال دارد تیم ملی بسکتبال با مربی ایرانی در جام ملت‌های آسیا شرکت کند.
کد خبر: ۵۰۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 24 May 2015
براساس اعلام محمود مشحون احتمال دارد تیم ملی بسکتبال با مربی ایرانی در جام ملت‌های آسیا شرکت کند.

به گزارش فارس، انتخابات فدراسیون بسکتبال روز گذشته برگزار شد و محمود مشحون پس از رقابت با 9 نامزد دیگر به عنوان رئیس فدراسیون برای 4 سال دیگر باقی ماند.

مشحون پس از انتخابش به عنوان رئیس در مصاحبه مطبوعاتی در مورد مربی آینده تیم ملی بسکتبال و مذاکره با مربی صربستانی در دوران سرپرستی دولو، اظهار داشت: من اصلا این فرد را نمی‌شناسم و به همین دلیل به دلیل فرصت کمی که تا پایان جام ملت‌ها داریم اگر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صلاح بدانند و موافقت کنند، از یک مربی ایرانی در این رقابت‌ها استفاده کنیم.

این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که سرپرست فدراسیون با چند گزینه خارجی مذاکره کرد و حتی قرار بود پاویسویچ صربستانی نیز به ایران بیاید، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و قرار است محمود مشحون به عنوان رئیس در این زمینه تصمیم بگیرد.

جام ملت‌های آسیا مردادماه در چین برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان نیز به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی باید در این رقابت‌ها حاضر شود. مسابقاتی که به دلیل کسب سهمیه المپیک از حساسیت بالایی برخوردار است.

صحبت‌هایی که در مورد انتخاب سرمربی در دوره سرپرستی فدراسیون بود نام یکی دو گزینه ایرانی مانند مهران شاهین طبع و مصطفی هاشمی هم شنیده می‌شد که در نهایت مسئولان وقت به گزینه خارجی رسیدند که آن هم منتفی شد.

ملی پوشان کشورمان در دوره قبلی جام قهرمانی را در فیلیپین با مربیگری مهمد بچیروویچ اسلوونیایی بالای سر بردند و باید دید در این دوره چه کسی هدایت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت. بسیاری از کارشناسان معتقدند مربیان ایرانی در حال حاضر قابلیت هدایت تیم ملی را دارند و حتی از مربیان خارجی که در چند سال گذشته به ایران آمده‌اند هم دانش فنی‌شان بالاتر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار