بازدید 2087
بوفون شایسته کسب توپ طلاست

آلگری:می‌خواهیم جشن خداحافظی ژاوی را خراب کنیم

کد خبر: ۵۰۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 23 May 2015
سرمربی یوونتوس تأکید کرد این تیم به دنبال شکست بارسلونا در فینال لیگ قهرمانان اروپا و خراب کردن جشن خداحافظی ژاوی از این تیم اسپانیایی است.

به گزارش تسنیم، تیم‌های یوونتوس و بارسلونا در حالی در تاریخ 6 ژوئن 2015 (16 خرداد 94) در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت که هر دو تیم شانس کسب سه‌گانه قهرمانی را دارند. بانوی پیر تا به اینجای فصل قهرمان سری A و جام حذفی ایتالیا شده و در سوی دیگر بارسلونا که لالیگا را فتح کرده پیش از رویارویی با قهرمان ایتالیا در تاریخ 30 می 2015 (9 خرداد 94) در فینال جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود تا شانس خود را برای کسب دومین جام فصل امتحان کند. 

ماسیمیلیانو آلگری با تمجید از هافبک 35 ساله بارسلونا که روز پنجشنبه اعلام کرد در پایان فصل پس از 24 سال بارسلونا را ترک و به السد قطر می‌پیوندد، گفت: تقابل بارسلونا با یوونتوس در برلین آخرین بازی ژاوی برای کاتالان‌ها خواهد بود. ژاوی بازیکنی فوق‌العاده برای بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بود ولی امیدوارم جشن خداحافظی او را با شکست بارسا خراب کنیم.

وی افزود: بارسلونا سه بازیکن بزرگ به نام‌‌های لیونل مسی، نیمار و لوئیز سوارز در خط حمله‌اش دارد. همچنین در کنارش آندرس اینیستا در خط میانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. فاصله امتیازی ما با لاتزیو در سری A زیاد بود و برخی انتظار داشتند که بازی آسانی برابر این تیم در فینال جام حذفی ایتالیا داشته باشیم ولی دیدید که اینطور نشد و بازی نزدیکی بود. در برلین هم شرایط همینطور خواهد بود.

سرمربی 47 ساله بانوی پیر در ادامه خاطرنشان کرد: بارسلونا به بازی در فینال لیگ قهرمانان اروپا عادت دارد ولی این دلیلی بر برتری نداشتن ما نیست، چون بی‌تجربگی و مثبت‌اندیشی ما مهم خواهد بود. ما روی جنبه‌های روحی و فیزیکی خود کار خواهیم کرد تا با بهترین شرایط به مصاف بارسلونا برویم.

وی همچنین در تمجید از دروازه‌بان باتجربه تیمش گفت: همیشه از صحبت کردن در مورد بوفون خوشحال بوده‌ام. او فوتبالیستی خارق‌العاده بوده و یک حرفه‌ای ارزشمند است. اگر دوران حرفه‌ای جان‌لوئیجی را در نظر بگیرید، فارغ از هر نتیجه‌ای که در فینال لیگ قهرمانان اروپا رقم خواهد خورد او شایسته کسب توپ طلاست.

آلگری در پایان در خصوص بازی امشب (شنبه) شاگردانش مقابل ناپولی در هفته سی‌و‌هفتم سری A ایتالیا عنوان کرد: تقابل با ناپولی بازی مهمی پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپاست. برای اینکه تیم در وضعیت بدنی خوبی باشد باید به خوبی در تمرینات و بازی‌ها شرکت کنیم. ما در بازی مقابل لاتزیو بازیکنانی نظیر کلودیو مارکیزیو و آلوراو موراتا را نداشتیم ولی برای بازی با ناپولی برخی بازیکنان‌مان در دسترس خواهند بود. این بازی شاید دیگر تأثیری در قهرمانی لیگ نداشته باشد ولی ما به دنبال این هستیم تا روند شکست‌ناپذیری‌مان در بازی‌های خانگی این فصل را حفظ کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار