بازدید 13265
۲

پاسخ شهرداری منطقه5 به مخاطب تابناک

کد خبر: ۵۰۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ 23 May 2015
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
مدتی است در منطقه جنت آباد (منطقه 5 شهرداری) برای پلمپ مغازه ها از بلوک های بتنی نیوجرسی استفاده میکنند. جالب استفاده از این بلوک ها به شکل روی هم گذاری ( دوطبقه) که اکثرا ناپایدار بوده و خطرات جانی برای عابرین پیاده و اهالی محل دارد. شهرداری هم احساس مالکیت بر پیاده رو ها و خیابانها را دارد و در تماس با سامانه های 1888 و یا 137 هیچ پیگیری نمی شود و از بالا به پایین با مردم برخورد میکنند. من عکس های مربوط به دو مورد از این اقدامات مخل آسایس زن و بچه مردم را دارم یکی در تاریخ 93/05/15 که احساس کردم دیگه تکرار نمیشه و یکی در تاریخ 94/02/12 که به شکل بسیار خطرناک این بلوک ها چیده شده اند. جالبه اینه که اهالی محل به همه معاونت ها و بازرسی شهرداری و سامانه های 1888 و نیز 137 تماس گرفته اند و فقط قول همکاری داده شده است. در سال گذشته سقوط یکی از همین بلوک ها بر روی دختر دانشجویی در تبریز خبرساز شد و دیگر هیچ، جان مردم برای مسولین شهرداری چقدر ارزش دارد؟کودکان محل فقط دو راه دارند :
عبور از داخل خیابان
عبور از لابلای بلوکهای بتنی ناپایدار طبقاتی

پاسخ:
با سلام
احتراما پیرو پیام درج شده درتاریخ  12/2/94 با عنوان " بلوک های ناپایدار طبقاتی  برای پلمپ مغازه "ضمن تشکر از دقت نظر شهروند محترم  به استحضار میرساند ملك مذكور داراي رأي كميسيون ماده صد بوده كه علي الرغم اخطارهاي مكرر شفاهي و كتبي به مالكين در خصوص استفاده مجاز از واحد هاي مذكور هيچگونه توجهي ننموده ، لذا در راستاي اعمال قانون درب ورودي واحد ها با نيو جرسي مسدود گرديده و توسط تسمه ، ايستايي نيو جرسيها تقويت گرديده است و خطري هم براي عابرين ايجاد نمي نمايد .

حسین سلوک
مدیرروابط عمومی وبین الملل



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۴
انتشار یافته: ۲
نمای خیلی بدی به پیاده رو ها میده، نیوجرسی رو لااقل رنگ کنید بعد بندازید وسط پیاده رو :)
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار