بازدید 1715

پیش‌شرط دولت مستعفی یمن برای شرکت در کنفرانس صلح در ژنو

«ریاض یاسین» وزیر خارجه دولت مستعفی یمن اعلام کرد که دولت منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن به شرطی در مذاکرات صلح در ژنو شرکت می کند که نیروهای طرفدار انصارالله از مناطق یمن عقب نشینی کنند.
کد خبر: ۵۰۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶ 20 May 2015
وزیر خارجه دولت مستعفی یمن، خروج نیروهای طرفدار انصارالله از شهرها و مناطق مختلف این کشور را پیش‌شرط مذاکرات صلح در ژنو عنوان کرد.

به گزارش المیادین، «ریاض یاسین» وزیر خارجه دولت مستعفی یمن اعلام کرد که دولت منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن به شرطی در مذاکرات صلح در ژنو شرکت می کند که نیروهای طرفدار انصارالله از مناطق یمن عقب نشینی کنند.

این در حالی است که بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل امروز در بیانیه‌ای درباره کنفرانس صلح یمن، حضور بدون پیش‌شرط طرفین در این کنفرانس که هفتم خردادماه در ژنو برگزار می شود را خواستار شد.

در بیانیه دبیرکل سازمان ملل آمده است: «بان کی مون از همه مشارکت‌کنندگان می‌خواهد در این مشورت‌های سازمان ملل با حسن نیت و بدون پیش شرط مشارکت یابند. تنها راه‌حل قابل دوام برای بحران یمن،‌ راه‌حل فراگیر سیاسی مبتنی بر مذاکره است».

در بیانیه آقای بان کی مون بدون اشاره به تجاوزهای نظامی عربستان سعودی تصریح شد: «تاسف‌آور است که یمن اکنون وارد بحرانی شده که خطر سرایت آن در امتداد مرزهای آن وجود دارد که این موضوع تاثیر ناگواری روی غیرنظامیان داشته است».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی