بازدید 2983

حمایت یک دادگاه آمریکایی از فیلم ضد اسلامی

یک دادگاه آمریکایی در ایالت سانفرانسیسکو اعلام کرد، گوگل مجبور نیست فیلم موهن و اسلام‌ستیزانه «بی گناهی مسلمانان» را از سرویس ویدئویی «یوتیوب» حذف کند.
کد خبر: ۵۰۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 19 May 2015
یک دادگاه آمریکایی در ایالت سانفرانسیسکو اعلام کرد، گوگل مجبور نیست فیلم موهن و اسلام‌ستیزانه «بی گناهی مسلمانان» را از سرویس ویدئویی «یوتیوب» حذف کند.

به گزارش ایسنا، گروهی متشکل از 11 قاضی در دادگاه تجدیدنظر سانفرانسیسکو اعلام کردند که ممنوعیت پخش فیلم موهن به پیامبر اسلام (ص) باید رفع شود، در حالی که پیش از این و در سال 2012 دادگاهی به گوگل دستور داده بود تا نمایش این فیلم را در سایت «یوتیوب» به‌دلیل افزایش احساسات ضدآمریکایی متوقف کند.

شکایت اولیه از این فیلم از سوی «سیندی لی گارسیا» یکی از بازیگران آن مطرح شده بود که پس از نمایش فیلم متوجه شده از صحنه‌هایی که برای ساخت یک فیلم دیگر از او ضبط شده است با استفاده از دوبله برای ساخت این فیلم موهن استفاده شده است.

بنا بر گزارش رویترز، وکیل «سیندی لی گارسیا» نیز عنوان کرد: حکم دادگاه باید به گونه‌ای باشد که تمام تهدیدات به مرگ که موکل من دریافت می‌کند پایان یابد؛ چراکه او داوطلبانه در ساخت این فیلم موهن شرکت نکرده است و در غیر این صورت ما به دادگاه عالی آمریکا شکایت خواهیم کرد.

توئیتر و انجمن آزادی‌خواهان مدنی آمریکا از جمله تشکل‌هایی بودند که 11 قاضی کالیفرنیا را برای صدور رای به جانبداری از گوگل ترغیب کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم