بازدید 8560
۳

حکم اعدام برای پژوسواران آزارگر

کد خبر: ۵۰۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 19 May 2015
دو مرد جوان که با رنگ‌کردن یک خودرو پژو 405 به رنگ زرد و در پوشش تاکسی، زن جوان را به تله انداختند و او را آزار دادند دیروز از سوی قضات دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شدند. همدست آنها نیز به جرم مشارکت در آدم‌ربایی به زندان محکوم شد.

به گزارش فرهیختگان، این دو مرد جوان که پیشتر در اداره آگاهی به جنایت‌شان اعتراف کرده بودند، در شعبه 77دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی خازنی و با حضور چهار قاضی مستشار پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند.

آنها که منکر آزار و اذیت زن جوان و سرقت اموال او بودند با توجه به مدارک موجود در پرونده، نظریه پزشکی‌قانونی و همچنین اعترافات قبلی‌شان، دیروز از سوی هیات قضایی به اعدام محکوم شدند.

قضات شعبه 77 دادگاه کیفری همدست آنها را نیز به جرم مشارکت در آدم‌ربایی به زندان محکوم کرد.

  ماجرا چه بود؟

سوم آبان‌ماه 93 زن 27 ساله‌ای به نام ناهید به یکی از کلانتری‌های شرق تهران رفت و اعلام کرد از سوی سرنشینان یک تاکسی زردرنگ مورد آزار قرار گرفته است.

او گفت: «برای رفتن به محل کارم در بلوار ارتش منتظر تاکسی ایستاده بودم که یک تاکسی زردرنگ که سه سرنشین داشت، جلوی پایم ایستاد. من هم سوار شدم، اما در میان راه متوجه شدم که راننده به سمت جاده تلو تغییر مسیر داد. همان موقع اعتراض کردم اما سرنشین خودرو با مشت به صورتم کوبید و چاقویی را از جیبش بیرون آورد و مرا به مرگ تهدید کرد.»

زن جوان ادامه داد: «از ترس جانم ساکت شدم. راکبان خودرو از من خواستند هر چقدر پول و طلا همراه دارم به آنها بدهم. من هم کیف پول و طلاهایی را که همراه داشتم به آنها دادم و التماس کردم مرا رها کنند. آنها اما راضی نشدند و مرا به حاشیه جاده کشاندند و آزار دادند و سپس رهایم کردند.»

به دنبال شکایت این زن ردیابی سرنشینان تاکسی زردرنگ در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفته بود که مشخص شد در همان روز گزارشی از سازمان تاکسیرانی به پلیس رسیده است که در آن عنوان شده یکی از گشت‌های تاکسیرانی در حوالی منطقه لشگرک به یک دستگاه خودرو پژو 405 که شماره پلاک آن شخصی بوده و رنگ زرد آن کاملا به رنگ تاکسی شباهت داشته دستور توقف داده اما راننده از محل متواری شده است. این گزارش رازگشای معمای ردیابی مردان پژوسوار شد و با استعلام شماره پلاک پژو زردرنگ که از سوی گشت تاکسیرانی در اختیار پلیس قرار گرفته بود مشخص شد مالک خودرو هومن 28ساله است.

همچنین در بررسی‌های بعدی مشخص شد رنگ این خودرو سبز بوده و به درخواست مالک به رنگ زرد درآمده است.

به این ترتیب خودروی موردنظر در پاکدشت متوقف و هومن بازداشت شد.  این مرد به ناچار لب به اعتراف گشود و دو همدستش به نام‌های ولی و حسین(32و 27) ساله را نیز لو داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳
حقشونه..هر کس نا امنی ایجاد کند باید بسزای اعمالش برسد
با تشکر از قاضی بابت صدور حکم اعدام
فقط اعدام
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی