بازدید 2724

نباید باخت یک تیم فوتبال وقت مجلس را بگیرد

کد خبر: ۵۰۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 18 May 2015
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر اینکه باید اتفاقات آخرین روز بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال در سطح فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گیرد و آن را ملی نکرد گفت دلیلی ندارد که باخت تیمی و قهرمانی تیم دیگر به مجلس کشیده شود.

هادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، در ارزیابی از حواشی قهرمانی سپاهان و تساوی تراکتورسازی و نفت تهران گفت: بنده از جزئیات اتفاقات بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران اطلاعاتی ندارم اما این را می‌دانم که قطع کردن سیستم‌های ارتباطی در بازی‌های همزمان و این سطح حساسیت در دنیا مرسوم است چون بیم تبانی وجود دارد،

پس اگر سیستم‌های ارتباطی قطع شده باشد رویه عادی طی شده است اما اگر این اتفاق رخ نداده دیگر بهانه‌ای وجود ندارد.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر ایکه این اتفاقات نباید درسطح ملی بررسی شود گفت:‌ این اتفاقات باید در خانواده فوتبال بررسی شود. مجلس نباید ورود پیدا کند و وقت بگذارد کما اینکه روز گذشته نمایندگان تبریز نیز نطق و تذکر داشتند ولی حرف من این است که نباید وقت مجلس را گرفت چون وقت نمایندگان برای مردم است و میلیون‌ها تومان ارزش دارد و دلیلی ندارد باخت یک تیم به مجلس کشیده شود.

حسینی با بیان اینکه اتفاقات ورزشگاه تبریز و اعلام نتیجه‌اش از تریبون ورزشگاه باید از طریق شورای تامین استان پیگیری شود گفت: من سالها مدیر کل تربیت بدنی بودم و این را می‌دانم که ما در زمین فوتبال بلندگو دست هر کسی نمی‌دهیم. اختیار بلندگو دست روابط عمومی هیات فوتبال آن استان یا تربیت بدنی شهرستان است. قطعا قبل از این بازی جلساتی برای مدیریت در شورای تامین برگزار شده بود و مسئولیت‌ها مشخص بود، پس مگر می‌شود همین طوری کسی از پشت بلندگو یک دفعه چیزی را اعلام کند.

به گفته وی واکاوی این اتفاقات باید توسط فدراسیون و هیت فوتبال استان صورت گیرد و نباید این موضوعات را ملی کرد.

وی افزود: فوتبال دارای دو بخش در داخل زمین و روی نیمکت است. نیمکت فوتبال مهمتر از زمین بازی است. چون مربی و سرپرست و ذخیره‌ها می‌نشیند و شایعات و کلک‌ها بسته می‌شود و پشت صحنه زمین بازی به شمار می آیند. تمامی اینها را باید مربی مدیریت کند و مراقب بازیکنانش باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار