بازدید 6909

کتاب 2000 صفحه‏ای ده نمکی درباره اخراجی‏ها

ده‌نمكي خاطرنشان كرد: با پايان اكران فيلم، اين كتاب تدوين و منتشر خواهد شد و تقويم روز‌شمار نيز از مرحله‌ي ساخت «اخراجي‌ها 2» تا مرحله‌ي انتشار كتاب همراه آن عرضه مي‌شود.
کد خبر: ۵۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۲ 31 May 2009
مسعود ده‌نمكي فيلمنامه، نقد‌ها، مصاحبه‌ها و بازتاب‌هاي داخلي و خارجي «اخراجي‌ها 2» را در قالب كتابي منتشر مي‌كند.

اين كارگردان در گفت‌وگو با ايسنا با اعلام اين مطلب گفت: در حال آماده‌كردن و جمع‌آوري اين مطالب هستم كه فكر مي‌كنم كتابي حداقل در دو‌هزار صفحه باشد و به همراه آن يك دي‌.وي.دي عرضه خواهد شد كه در 10 ساعت شامل فيلم، سكانس‌هاي حذف شده، جلسات نقد و بررسي، مصاحبه‌ها، پشت صحنه و مستند‌هايي كه درباره‌ي «اخراجي‌ها» ساخته شده است، مي‌شود.

ده‌نمكي خاطرنشان كرد: با پايان اكران فيلم، اين كتاب تدوين و منتشر خواهد شد و تقويم روز‌شمار نيز از مرحله‌ي‌ ساخت «اخراجي‌ها 2» تا مرحله‌ي انتشار كتاب همراه آن عرضه مي‌شود.

اين كارگردان درباره‌ي عرضه نسخه دي‌.وي.دي «اخراجي‌ها 2 » گفت: شركت خريدار‌كننده در حال آماده تكثير و بسته‌بندي آن است و بعد از پايان اكران فيلم كه تا 16 خرداد در سينماي سرگروه ادامه خواهد داشت، درباره عرضه آن تصميم خواهيم گرفت. دراين دي.وي‌.دي سكانس‌هاي حذف شده و 20 دقيقه از پشت صحنه موجود خواهد بود.

ده‌نمكي درباره‌ي نسخه غيرمجاز اين فيلم كه وارد بازار شده است اظهار داشت: اين نسخه جهت بازبيني به يكي از دستگاه‌ها داده شده بود و از آنجا بيرون آمده است كه با كيفيت بسيار بد توسط دستفروش‌ها ارائه مي‌شود. بعد از انتخابات پيگير آن خواهم شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار