بازدید 4147

درگيری‌ افراد‌ منصو‌رهادی‌ با‌ کميته‌های‌ مردمی

افراد مسلح وابسته به عبدربه منصور هادی به شدت با ارتش یمن و کمیته های مردمی در شمال عدن درگیر شدند.
کد خبر: ۵۰۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲ 17 May 2015
افراد مسلح وابسته به عبدربه منصور هادی به شدت با ارتش یمن و کمیته های مردمی در شمال عدن درگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، درگیری های شدیدی در محور المِمداره و دارسعد در شمال عدن بین ارتش و کمیته های مردمی از یک طرف و از طرف دیگر افراد مسلح وابسته به عبدربه منصور هادی (رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن) رخ داد. اما در شرق عدن به ویژه در مناطق کریتر ، المعلا ، خور مکسر و التواهی بعد از تسلط کامل ارتش بر آن ها، آرامش شکننده حاکم است.

در این حال خبرنگار این شبکه در گزارشی مستقیم از صنعا، گفت اقدامات عربستان سعودی در نقض آتش بس انسانی در یمن در روزهای گذشته به ویژه بعد از آغاز آن ادامه یافت.

امروز جنگنده های عربستان در آسمان صنعا به پرواز درآمدند و نیروهای یمنی با ضد هوایی به سوی آن ها تیراندازی کردند. علاوه بر این پرواز هواپیماهای شناسایی در آسمان استان صعده به ویژه مناطق مرزی این استان و همچنین استان عدن ادامه یافت. حملات توپخانه ای و موشکی عربستان به مناطق مرزی یمن ادامه پیدا کرد.

در همین رابطه و در خبری دیگر  وزیر مستعفی امور خارجه یمن در ریاض، تاکید کرد تمدید آتش بس انسانی در این کشور امکان پذیر است.

ریاض یاسین در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العربیه، درباره برگزاری کنفرانس ریاض گفت:
ما امید چندانی به نقش سازمان ملل نداریم، زیرا قطعنامه های بین المللی اجرا نمی شود.
یاسین افزود: مانعی برای تمدید آتش بس وجود ندارد. ما شاهد موارد متعدد نقض آتش بس به ویژه در تعز و عدن بودیم. حوثی ها و علی عبدالله صالح از آتش بس برای تقویت نیروهای خود استفاده می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار