بازدید 1769

بازدید از مراکز نظامی خط قرمز ماست

کد خبر: ۵۰۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 17 May 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عملکرد آمریکایی‌ها را سر تا پا ریاکارانه و منافقانه خواند و گفت: هیچ اعتمادی به آمریکایی‌ها نداشته و نداریم.

منصور حقیقت‌پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا مبنی بر عدم اعتماد و اطمینان به ایران گفت:‌ اگر اوباما به ایران اطمینانی ندارد، بهتر است بداند که تهران از گذشته‌های دور به دلیل سوابق ننگین ایالات متحده هیچ اعتمادی به آمریکایی‌ها نداشته و ندارد.

وی افزود: عملکرد آمریکایی‌ها سر تا پا ریاکارانه و منافقانه است و ما بارها به آمریکایی‌ها عدم اعتماد به آنها را اعلام کرده‌ایم.

حقیقت‌پور تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید در زمینه اعتمادسازی نظر ایران و جهان اسلام را جلب کنند، چرا که سوابق گذشته آنها بسیار خفت بار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی‌ها به ایران اطمینان ندارند بی‌جا کرده‌اند که با اصرار زیاد، جمهوری اسلامی ایران را وارد مذاکرات کرده‌اند.

وی افزود: اوباما حرف‌های نسنجیده و خنده‌دار زیاد بیان می‌کند.

حقیقت‌پور همچنین درباره بازدید بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از مراکز نظامی ایران نیز اظهار داشت: بازدید از مراکز نظامی خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و ما حتی اجازه نزدیک شدن به این مراکز را نخواهیم داد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خاطرنشان کرد: طرف غربی بهتر است فکر بازرسی از مراکز و تأسیسات نظامی ایران را از مخیله خود خارج کند، چرا که نظام اسلامی و نیروهای مسلح این اجازه را به اجنبی برای بازرسی از مراکز نظامی‌اش نخواهد داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی