بازدید 1491

آماده باش نظامیان صهیونیست برای سرکوب فلسطینیان

کد خبر: ۵۰۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 15 May 2015
منابع صهیونیستی از آماده باش نظامیان رژیم صهیونیستی برای سرکوب تظاهرات فلسطینیان در قدس، مسجد الاقصی و کرانه باختری همزمان با سالروز یوک النکبه (فاجعه اشغال فلسطین) خبر دادند. 

به گزارش «تابناک»، کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که نیروهای پلیس و ارتش این رژیم در آمادگی کامل برای سرکوب تظاهرات فلسطینیان در قدس، اطراف مسجد الاقصی و شهرهای کرانه باختری بسر می برند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی برای ممانعت از عبور تظاهرات کنندگان فلسطینی از دیوار حایل، در اطراف مرزهای نوار غزه آماده باش اعلام کرده است.

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی در این باره گفتند که حماس هرگز مانع عبور تظاهرات کنندگان از دیوار حایل نخواهد شد بلکه آنها را به این کار تشویق خواهد کرد.

در همین رابطه جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد که روز جمعه در سالروز یوم النکبه و آزادسازی قدس به دست صلاح الدین ایوبی، تظاهراتی در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه برگزار خواهد شد.

در این بیانیه آمده است که این تظاهرات از مقابل مسجد بزرگ خان یونس برگزار و تظاهرات کنندگان در خیابان های شهر راهپیمایی خواهند کرد و رهبران جنبش جهاد اسلامی و رهبران دیگر گروه های ملی و اسلامی نیز در این تظاهرات شرکت خواهند کرد.

همچنین ائتلاف جوانان انتفاضه از عموم ملت فلسطین و گروه ها و جریان های فعال آن دعوت کرد در تظاهرات امروز پس از اقامه نماز جمعه مشارکتی گسترده داشته باشند.

این ائتلاف در بیانیه ای مطبوعاتی بر پایبندی ملت فلسطین بر حق بازگشت آوارگان به شهر و دیار خود تاکید کرد.

این ائتلاف سکوت جامعه جهانی در قبال جنایت های دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین و رنج و محنت های روز افزون فلسطینیان در اراضی اشغالی را به شدت محکوم کرد.


تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار