بازدید 7262

نگاه شما: فتوحات ارتش سوریه؟

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۰۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 20 May 2015
حسن مختاری گلپایگانی: وقتی اخبار و تیترهای مربوط به فتوحات نیروهای حامی دولت بشار اسد در سوریه را کنار هم می گذارم. خوشحالیم زیاد طول نمی کشد. چرا که آنچه با منطق جور در نمیاید، حضور وسیع نیروهای مخالف دولت و تروریستها در بسیاری از مناطق سوریه ، بعد از این همه ظفر و پیروزی نیروهای دولتی و مردمی است.

جمع این فتوحات در تعداد و حدود، می بایست  پیش از اینها منجر به آزادی سوریه می شد و نشده، چرا که به صورت تئوریک و طبق اخبار، مناطق مهم سوریه  بارها فتح شده است. بنابراین:

1- آیا می توان نتیجه گرفت رسانه های ما در بزرگنمایی فتوحات (با هر توجیهی ولو حفظ روحیه مردم به قیمت کودن تلقی کردنشان) زیاده روی کرده اند؟

2-آیا می توان نتیجه گرفت در پی این فتوحات شکستهای متعددی نیز بوده و هست که منجر به نشر اخبار فتح تکراری برخی مناطق می گردد، و این شکستها به اطلاع مردم رسانده نمی شود؟

3- باز پسگیری مناطق چندین سال به طول انجامیده و ادامه دارد،از طرفی وسعت نفوذ تروریستها یک شبه رخ نداده،کدام خبر در ماهها و سالهای گذشته، بیانگر قدرت و نفوذ واقعی تروریستها در سوریه و عراق بوده است؟



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار