بازدید 3001
محمود شیعی مطرح کرد:

راه‌آهنی‌ها می‌دانستند نباید از «موتومبا» استفاده کنند

کد خبر: ۵۰۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 13 May 2015
مدیرعامل باشگاه پیکان با بیان اینکه اعتراض رسمی خود را به رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال داده اند، گفت: مسئولان راه‌آهن خبر داشتند که نباید از «موتومبا» استفاده کنند.

به گزارش مهر، محمود شیعی در خصوص اعتراض این باشگاه به حضور غیرقانونی «موتومبا» در ترکیب تیم پیکان ضمن بیان مطلب فوق، گفت: پیگیری های لازم در این خصوص را انجام دادیم و حتی نشستی هم با علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال در این خصوص داشتیم و قرار شد به این مسئله رسیدگی شود.

وی ادامه داد: طبق گزارش‌های رسیده و تایید یکی از مسئولان سازمان لیگ، مسئولان باشگاه راه‌آهن خبر داشته‌اند که نمی‌تواند از این بازیکن استفاده کند، اما در بازی با پیکان در هفته بیست و نهم لیگ برتر، این بازیکن را به میدان فرستادند. بنده حتی با کفاشیان هم جلسه ای داشتم و ایشان قول دادند به این موضوع رسیدگی کنند.

مدیرعامل باشگاه پیکان ادامه داد: در نشست با مسئولان فدراسیون فوتبال به عملکرد داوران و تاثیرگذاری شدید آنها روی نتایج تیم پیکان اعتراض کردیم که آقایان کفاشیان و اسدی قول دادند تمهیدات لازم را به کار ببندند تا به این مشکل هم رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه خروج پیکان از لیگ برتر به سیاست های این باشگاه  در کمک به فوتبال ایران خدشه وارد می کند، افزود: در این مدت بازیهای پیکان را به شهر قدس منتقل کردیم تا به پایگاهی اجتماعی برای توسعه فوتبال و نشاط در این منطقه تبدیل شویم که خوشبختانه در بازیهای گذشته ما تماشاگران قابل توجهی برای حمایت از تیم به ورزشگاهها آمدند.

شیعی ادامه داد: اگر پیکان به دسته پایین برود، من برای جوانان و علاقه مندان به فوتبال در این منطقه نگرانم، زیرا حضور تیم ما یک اتفاق خوب برای آنها در این مدت بود و تاثیرات مثبتی هم از لحاظ فرهنگی در این منطقه گذاشته بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تیم های پایه پیکان هم در این مدت عملکرد خوبی در مسابقات داشتند و ممکن است سقوط پیکان باعث شود بازیکنان تیم های پایه دیگر انگیزه لازم برای پیشرفت را نداشته باشند. اما ما تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم بازیکنانی را تربیت کرده تا در آینده برای فوتبال ایران مفید و موثر باشند.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد دیدار با استقلال اهواز و شرایط تیمش هم این گونه توضیح داد: بازیکنان پیکان از انگیزه بالا برای این مسابقه مهم برخوردارند و با نشاط در تمرینات شرکت می کنند. مسلما دغدغه استقلال خوزستان هم کمتر از تیم ما نیست و تلاش می کنیم با گرفتن امتیاز لازم در آن بازی، حداقل به بازی پلی‌آف برسیم.

وی در مورد دلایل ناکامی پیکان در این فصل نیز تاکید کرد: در بخش برنامه ریزی، جذب بازیکن و اتفاقات فوتبال که خواسته یا ناخواسته ما را اذیت کرد و من روی ناخواسته آن بیشتر تاکید دارم به تیم پیکان ضربه زد. همچنین برنامه ریزی مسابقات و داوری ها نیز برای ما مشکلاتی را ایجاد کرد هر چند معتقدم خیلی از مسائل دست خودمان بود که نتوانستیم خوب عمل کنیم.

شیعی در خصوص اینکه چه انتظاری از حریفان تیم های ملوان و راه‌آهن دارد، تصریح کرد: امیدوارم آنها در هفته پایانی فوتبال جوانمردانه‌ای را از خود ارائه دهند. مطمئنم که این موضوع رعایت می شود زیرا مدیران و سرمربیان این تیم ها آدم های کوچکی نیستند و بعید می‌دانم که تیم خود را برای رسیدن به نتیجه‌ای جز پیروزی به میدان بفرستند.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است عده ای از افراد معلوم الحال در این تیم ها نفوذ کرده تا منافع خودشان را تامین کنند که امیدوارم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مقابل چنین اتفاقاتی در هفته پایانی بایستند.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پایان گفت: حیف است این همه شور و شوقی که در یک فصل فوتبال ایران وجود داشت در هفته پایانی و به خاطر برخی از حرف و حدیث‌ها زیر سئوال برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار