بازدید 2679
پلی‌آف لیگ دسته یک فوتبال

مس کرمان رقیب تیم چهاردهم لیگ برتر شد

کد خبر: ۴۹۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴ 12 May 2015
مس کرمان با نتیجه یک بر صفر مس رفسنجان را شکست داد تا رقیب تیم چهاردهم لیگ برتر برای صعود به این مسابقات شود.

به گزارش ایسنا، بازی برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک فوتبال بین دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان امروز (سه‌شنبه) و از ساعت 18 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد که مس کرمان با یک گل همشهری خود را بدرقه کرد.

بازی رفت این دو تیم با تساوی بودن گل در رفسنجان خاتمه یافته بود و مس با برد امروز به مرحله بعد نهایی پلی آف صعود کرد.

شاگردان میثاقیان با برتری در این بازی حریف تیم چهاردم لیگ برتر فوتبال شدند تا یکی از دو تیم در فصل بعد لیگ برتر حضور یابند.

تک گل این بازی را روح‌الله باقری در دقیقه 73 به ثمر رساند. باقری روی یک ضد حمله سریع دروازه‌بان و مدافعان تیم رفسنجانی را غافلگیر کرد و دروازه آنها را گشود.

کرمانی‌ها در حالی پیروز میدان شدند که شاگردان بگوویچ در نیمه دوم بهتر بودند و موقعیت‌های بیشتری داشتند اما کرمانی‌ها از موقعیت‌های خود استفاده بهتری کردند و به گل رسیدند. در ادامه بازی شاگردان وینگو بگوویچ فشار زیادی را روی دروازه مس کرمان ایجاد کردند اما اخراج عباس کاظمیان در دقیقه 87 کار را برای رفسنجانی‌ها سخت کرد تا مردان اکبر میثاقیان برنده داربی کرمان شوند.

مس کرمان که در پایان نیم فصل نخست در انتهای جدول بود با اضافه کردن چند بازیکن در تعطیلات نیم فصل دوم استارت صعود به لیگ برتر را زد و در پایان دور گروهی بازی ها با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه به پلی آف راه یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار