بازدید 3856

داعش در 11 ایالت آمریکا حضور دارد

داين فاينستاين، سناتور دمکرات و معاون کميته اطلاعاتی سنای آمريکا خواستار اقدامات جدی تر برای مقابله با داعش شد.
کد خبر: ۴۹۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 12 May 2015
داين فاينستاين، سناتور دمکرات و معاون کميته اطلاعاتی سنای آمريکا خواستار اقدامات جدی تر برای مقابله با داعش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني ام اس ان بي سي؛ داينفاينستاين، سناتور دمکرات و معاون کميته اطلاعاتی سنای آمريکا خواستار اقدامات جدی تر برای مقابله با داعش شد.

وی درباره نقش رسانه‌هاي اجتماعي در تبليغات گروه‌هاي تروريستي مانند داعش و القاعده گفت به باور من در حال حاضر، مساله تبليغات کشتار در اين رسانه‌ها جريان دارد و ما در موضعي قرار گرفته ايم که پيشتر هرگز قرار نداشتيم.

وي ادامه داد در حال حاضر داعش در يازده ايالت آمريکا حضور دارد و با القاعده بسیار متفاوت است. هدف داعش در آمریکا مبارزه با نيروهاي ما نيست بلکه تلاش براي ايجاد يک خلافت جدید است. در اين فرايند سر بريدن و تيراندازي کردن به سوی هر کسي که مذهبي متفاوت دارد يا با آنچه که آنان انجام مي دهند مخالف است، اتفاق می افتد. اين نيرويي است که ما پيشتر نظيرش را نديده بوديم و بايد به صورتي جدي خود را براي مقابله با آن آماده کنیم. اين امر شامل استفاده از رسانه هاي اجتماعي نيز مي شود.

فاينستاين درباره نقش نهادهاي قانوني در مقابله با جريان‌هاي تبليغاتي داعش و حضور فعالان داعش در آمريکا و اينکه آيا نهادهاي آمريکا منابع لازم براي مقابله با چنين تهديدي را در اختيار دارند يا نه گفت بايد بگويم اگر آنان چنين منابعي را در اختيار نداشته باشند، مي بايست به رئيس جمهور و کنگره مراجعه و اين منابع را دريافت کنند؛زيرا اين مسائل مربوط به دفاع از امنيت داخلي کشور است و در اولويت قرار مي گيرد. همانطور که مدير اف بي آي نيز گفته است، اين کار بسيار فشرده است و نيروهاي انساني زیادی مي طلبد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست