بازدید 2664
مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

حمله یووه به مادرید برای پایان دادن به انتظار ۱۲ ساله

کد خبر: ۴۹۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴ 12 May 2015
 راه‌راه پوشان تورین به دنبال تکرار پیروزی رفت بر رئال‌مادرید هستند تا به انتظار ۱۲ ساله خود برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا پایان دهند.
 
به گزارش تسنیم، در شب دوم از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 فردا شب (چهارشنبه) تیم فوتبال رئال‌مادرید در حالی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو پذیرای یوونتوس است که جدال دو تیم در تورین با برتری 2 بر یک بانوی پیر خاتمه یافت. با توجه به نتیجه بازی رفت، کهکشانی‌ها در خطر حذف از این رقابت‌ها هستند هرچند نتیجه خیلی مطمئنی هم برای قهرمان ایتالیا رقم نخورده است.

رئال‌مادرید در شرایطی انتظار یوونتوس را می‌کشد که شنبه شب در هفته سی‌و‌ششم لالیگا در دیداری خانگی با نتیجه تساوی 2 بر 2 برابر والنسیا متوقف شد و با توجه به پیروزی بارسلونا بر رئال‌ سوسیه‌داد امیدش برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها کمرنگ‌تر از قبل شد. کریستیانو رونالدو مقابل والنسیا یک ضربه پنالتی را هدر داد و پس از این بازی بود که هواداران رئال در برنابئو، ایکر کاسیاس را هم هو کردند و عملکرد او را در فصل جاری مورد انتقاد قرار دادند.

در سوی دیگر یوونتوس، قهرمان زودهنگام مسابقات سری A ایتالیا که به تازگی چهارمین قهرمانی متوالی خود در این رقابت‌ها را به دست آورد، شنبه شب در هفته سی‌و‌پنجم لیگ دسته اول ایتالیا برابر میهمانش، کالیاری تن به تساوی یک بر یک داد. تک‌گل بانوی پیر را در این بازی پل پوگبایی به ثمر رساند که پس از پشت‌سر گذاشتن دوران مصدومیت به میادین مسابقه بازگشت، بازیکنی که یوونتوسی‌ها امید زیادی به حضور او در بازی برگشت مقابل سفیدپوشان مادریدی دارند.

حضور تونی کروس، هافبک آلمانی رئالی‌ها که در نیمه اول بازی با والنسیا دچار مصدومیت شد و در دقیقه 25 جای خود را به آسیر ایارامندی داد، در بازی چهارشنبه شب در هاله‌ای از ابهام است هرچند خود این بازیکن خبر داده که به این بازی می‌رسد.

کارلو آنچلوتی امیدوار است برای این بازی کریم بنزما، مهاجم فرانسوی‌اش را در دسترس داشته باشد که به علت مصدومیت او را در چند بازی گذشته در اختیار نداشته است. لوکا مودریچ،هافبک کروات مادریدی‌ها که در بازی مقابل مالاگا از ناحیه زانوی پای راست دچار کشیدگی رباط شد همچنان یکی از غایبان بزرگ این تیم است.

سرمربی ایتالیایی سفیدپوشان مادریدی در بازی رفت برابر بیانکونری از سرخیو راموس در میانه میدان استفاده کرد هرچند آنطور که باید، از او جواب نگرفت و به نظر می‌رسد که فردا شب وی را به پست تخصصی‌اش یعنی همان قلب خط دفاع بازگرداند و در کنارش په‌په و واران را قرار دهد.
در یوونتوس اما اوضاع به خوبی پیش می‌رود و ماسیمیلیانو آلگری با بازگشت پوگبا دستش بازتر است و به احتمال فراوان این هافبک فرانسوی که به گفته کارشناسان در آینده‌ای نزدیک تبدیل به ستاره‌ای بزرگ خواهد شد، را در ترکیب اصلی تیمش برای تقابل با رئال‌مادرید قرار خواهد داد. آلگری که خیالش از قهرمانی در سری A راحت شده بود شنبه شب برابر کالیاری به 9 بازیکن اصلی خود از جمله آندره‌آ پیرلو و کارلوس توس استراحت داد.

یوونتوسی‌ها اگر موفق به گذر از سد رئال‌مادرید شوند و به دیدار نهایی در برلین راه پیدا کنند، دست به کار بزرگی زده‌اند و پس از 12 سال به رویای خود برای حضور در فینال این رقابت‌ها جامعه عمل پوشانده‌اند.

به گزارش تسنیم در دیگر دیدار این مرحله از ساعت 23:15 امشب (سه‌شنبه)، بایرن‌مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا از بارسلونا میزیانی می‌کند. دیدار رفت دو تیم را بارسا 3 بر صفر به سود خود به پایان برد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار