بازدید 8391

رد طرح ۳ فوریتی توقف مذاکرات در رهروان

طرح ۳ فوریتی مجلس برای توقف مذاکرات هسته‌‌ای صبح امروز از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در فراکسیون رهروان ولایت رد شد.
کد خبر: ۴۹۸۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 10 May 2015
طرح ۳ فوریتی مجلس برای توقف مذاکرات هسته‌‌ای صبح امروز از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در فراکسیون رهروان ولایت رد شد.

به گزارش میزان، در جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت طرح ۳ فوریتی مجلس برای توقف مذاکرات هسته‌‌ای که از سوی برخی از نمایندگان مجلس مطرح شده بود با مخالفت قاطع نمایندگان حاضر در این جلسه رد شد.

براساس این گزارش نمایندگان حاضر در این جلسه تاکید کردند منافع ملی جمهوری‌اسلامی اقتضا می‌کند ما اقدم تقلیدی در مقابل کنگره و سنای آمریکا انجام ندهیم زیرا در کنگره آمریکا دعوای سنگینی بین جمهوری‌خواهان و دموکرات ها وجود دارد و در ایالات متحده همانند جمهوری اسلامی رهبری واحد و فرزانه وجود ندارد که سیاستی واحد را تدوین نماید و هرکس در واشنگتن سهم خود را از قدرت مطالبه می‌کند. نمایندگان کنگره و سناتورهای آمریکایی به دنبال منفعت‌طلبی‌های شخصی و حزبی می‌باشند و در عوالم خودشان سیر می‌کنند.

در این جلسه تاکید شد تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران و کلیت نظام جمهوری‌اسلامی به خوبی مذاکرات‌ را اداره کرده‌اند لذا آمریکایی‌ها نیازمند ترک میز مذاکرات هستند و ما نباید بهانه به دست آنها بدهیم زیرا ایران در مذاکرات هسته‌ای به امتیازات خوبی دست یافته است از این رو آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که ایرانی‌ها را عصبانی کنند و فضایی برای ترک مذاکرات ایجاد کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست