بازدید 3427
سلفی قلعه‌نویی با هواداران و شعار علیه فردوسی‌پور

گزارش تمرین استقلال

کد خبر: ۴۹۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ 08 May 2015
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با حضور تمامی بازیکنان این تیم در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری شد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز برنامه‌های تاکتیکی خود را برای دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری کرد. نکته قابل توجه حضور تمامی بازیکنان در محل تمرین آبی‌پوشان بود و به نظر می‌رسد استقلال برای بازی با تراکتورسازی تمامی نفرات خود را در اختیار داشته باشد.

* حدود 100 نفر از طرفداران تیم استقلال امروز در محل تمرین این تیم حاضر شده و به تشویق کادر فنی و بازیکنان پرداختند. مشوقین تیم استقلال قبل از شروع تمرین با یکدیگر صحبت کرده و اعتقاد داشتند با توجه به دو بازی حساس هفته‌های آینده بازیکنان و کادر فنی نیاز به روحیه دارند و به همین دلیل در طول تمرین بازیکنان را با القاب مختلف تشویق کردند

* هنگامی که امیر قلعه‌نویی وارد زمین چمن شد چند نفر از طرفداران تیم استقلال او را دوره کرده و خطاب به وی گفتند آقای قلعه‌نویی سال بعد هم در استقلال بمان و به حرف دشمنانت توجه نکن جالب اینجا بود که قلعه‌نویی سر تکان می‌داد و به آنها می‌گفت ببینیم خدا چه می‌خواهد. سرمربی تیم استقلال در ادامه با این تعداد از تماشاگران عکس سلفی هم گرفت.

* قبل از شروع تمرین امیر قلعه‌نویی برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. وی سپس دقایقی با امید ابراهیمی گفت‌وگو کرد و وضعیت این بازیکن را جویا شد.

* همچنین جاسم کرار وقتی قلعه‌نویی را دید با او صحبت کرد.

* در حالی که طی چند روز گذشته خبر درگیری رضا رجبی و کرار در جریان بازی با صبای قم منتشر شده بود هافبک عراقی آبی‌پوشان امروز با رضا رجبی صحبت کرد. وی در ابتدای تمرین برای دقایقی با رجبی که این روزها در تمرینات حضور دارد به گفت‌وگو پرداخت.

* بعد از گذشت یک ساعت از تمرین تیم استقلال تماشاگران این بار یک صدا امیر قلعه‌نویی را تشویق کرده و مجدداً به او لقب 5 ستاره دادند. هواداران استقلال همچنین بر علیه مجری برنامه 90 نیز شعار داده و او را دشمن قلعه‌نویی خطاب کردند.

*‌ این تعداد از تماشاگران تیم استقلال از آرش برهانی و رضا عنایتی خواستار گل‌زنی به تراکتورسازی بودند.

* تمرین تیم استقلال با گرم کردن بازیکنان آغاز شد سپس آنها در دو گروه سبز و نارنجی فوتبال تحت فشار بازی کردند و در بخش پایانی نیز ارسال از جناحین انجام شد که امیر قلعه‌نویی در این بخش نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.در حین تمرینات تاکتیکی  جاسم کرار دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به تمرین ادامه دهد . وی بعد از این اتفاق به رختکن رفت و وضعیت او مشخص نیست.

* هنگامی که تمرین چارچوب‌شناسی انجام می‌شد رضا عنایتی سجاد شهباززاده را به گوشه‌ای فرا خواند و توضیحات لازم را به این بازیکن می‌داد.

* میرشاد ماجدی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت.

*به درخواست امیر قلعه‌نویی 15 دقیقه پایانی بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با تراکتورسازی تبریز فردا در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان سپس برای برگزاری اردو راهی هتل خواهند شد.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز روز یکشنبه ساعت 18 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار