بازدید 3792
جوانان عربستانی برگزار کردند

فراخوان‌تظاهرات‌در‌اعتراض‌به‌حکم‌اعدام‌شیخ‌النمر

جوانان عربستانی و کاربران اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی، خواستار شرکت گسترده مردم در تظاهرات روز جمعه و شنبه در مخالفت با حکم اعدام روحانی برجسته شیعی این کشور شدند.
کد خبر: ۴۹۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱ 08 May 2015
جوانان عربستانی و کاربران اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی، خواستار شرکت گسترده مردم در تظاهرات روز جمعه و شنبه در مخالفت با حکم اعدام روحانی برجسته شیعی این کشور شدند.

به گزارش فارس به نقل از شبکه ماهواره‌ای «نبأ»، فعالان عربستانی و کاربران اینترنتی در شبکه‎های اجتماعی، برگزاری تظاهرات را در اعتراض به استمرار بازداشت شیخ «نمر باقر النمر» روحانی برجسته شیعی این کشور که از چهار سال گذشته تاکنون در بند آل‌سعود به سر می‌برد، خواستار شدند و از مردم عربستان خواستند تا در این تظاهرات شرکت کنند.

در این فراخوان آمده است که این تظاهرات قرار است امروز و فردا برای همبستگی با شیخ نمر و با شعار لغو حکم اعدام وی برگزار شود.

اعتراضات مردمی در عربستان سعودی در حالی برگزار می شود که خبرهایی اخیرا در ارتباط با موافقت نهایی دادگاه با حکم اعدام شیخ نمر و تصمیم به اجرای این حکم منتشر شده است.

رژیم سعودی خود را برای ارتکاب جنایتی جدید در نقض حقوق بشر آماده می‌کند و در این خصوص یک منبع آگاه عربستانی افشا کرد که رژیم سعودی قصد دارد، 25 ماه رجب جاری آیت الله «شیخ باقر نمر النمر»، روحانی برجسته عربستانی را اعدام کند.

این منبع تصریح کرد: رژیم سعودی درصدد اجرای حکم اعدام شیخ نمر در سالروز مرگ شاهزاده «نایف بن عبدالله»، ولی‌عهد اسبق سعودی است.

این در حالی است که هنوز هیچ از مقامات رسمی عربستان اخبار مربوط به زمان اجرای حکم صادره اعدام روحانی برجسته شیعی را تائید یا تکذیب نکرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی