بازدید 2108

راه‌اندازی مراکز ورزشی جدید در اکثر مناطق تهران

کد خبر: ۴۹۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 07 May 2015
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رویکرد شورا در سال 94، در حوزه ورزشی گفت: در سال جاری در اکثر مناطق و محلات مراکز جدید ورزشی احداث خواهد شد.

به گزارش فارس، حسین رضا زاده با اشاره به ادامه حضورش در جمع نمایندگان پارلمان مجلی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهروندان تهرانی به بنده رأی داده بودند در نهایت تصمیم گرفتم در شورای شهر بمانم تا بتوانم خدمات جدیدی را در حوزه ورزشی ایجاد کنم.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شورای شهر تهران در سال جاری راه‌اندازی مراکز جدید ورزشی در مناطق و محلات است که به همین منظور کمیته ورزشی شورای شهر این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

رضازاده با تأکید بر اینکه سرانه ورزشی در مناطق و محلات استاندارد نیست گفت: برای رسیدن به استانداردهای جهانی می‌بایستی اقدامات قابل توجهی را انجام داد و به همین منظور در سال جاری اعتبارات خوبی در حوزه ورزش پیش‌بینی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای ترغیب شهروندان و خانواده‌ها جهت استفاده از مکان‌های ورزشی، از سوی شورای شهر و شهرداری تسهیلات ویژه‌ای برای مکان‌های ورزشی در نظر گفته شده و و خانواده‌ها می‌توانند با در دست داشتن کارت‌های ورزشی از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی