بازدید 2685

مجلس توافق در سایه تهدید را نمی‌پذیرد

کد خبر: ۴۹۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 06 May 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: ما توافق در سایه تهدید را نمی‌پذیریم و این رفتار آمریکایی‌ها نشان می‌دهد آنچه آنها در مذاکرات مطرح می‌کنند، جنبه فرعی دارد.
خبرگزاری فارس: مجلس توافق در سایه تهدید را نمی‌پذیرد/ تهدید نشان از فرعی بودن مذاکرات برای آمریکایی‌ها دارد

محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مورد اینکه ملت ایران مذاکره همراه با تهدید را نمی‌پذیرد، گفت:‌ مذاکره همراه با تهدید مقامات آمریکایی نشان می‌دهد که آنها نه به دنبال مذاکره بلکه به دنبال اعمال سیاست‌های خود هستند و با اینگونه اظهارات سیاست‌های خود را علنا اعلام می‌کنند.

وی افزود: این اظهارات آمریکایی‌ها بیانگر این مطلب است که اگر مذاکرات به توافقی هم منجر شود سیاست آنها این است که نظارت به صورت دائمی وجود خواهد داشت و آمریکایی ها محدودیتی برای خود قائل نیستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: تهدید ایران به حمله نظامی از سوی آمریکایی‌ها نشان می‌دهد که مسائلی که در مذاکرات مطرح است جنبه فرعی دارد و آنها همچنان سیاست‌های خود را دنبال می‌کنند.

کوثری در پایان گفت‌: ما به هیچ وجه نمی‌توانیم بپذیریم که در شرایط تهدید توافقی حاصل شود و آمریکایی‌ها از سر گستاخی و همزمان با مذاکرات بخواهند کشور ما را تهدید کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی