بازدید 2476

مجیدی فیلمی درباره انرژی هسته‌ای می‌سازد

کد خبر: ۴۹۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴ 06 May 2015
یک منبع آگاه در گفتگو با «نسیم»، از حضور مجید مجیدی در سازمان انرژی هسته‌ای و گفتگو با علی‌اکبر صالحی، رئیس این سازمان خبر داد. گمانه زنی‌ها از ساخت فیلمی درباره موضوع هسته‌ای از سوی مجیدی حکایت دارد.

به گزارش «نسیم»، تولید فیلمهایی با مضمون انرژی هسته ای کشور که از دستاوردهای علمی با اهمیت فرزندان برومند ایران است ضرورتی انکار ناپذیر است؛ دستاوردی که باعث شده برای به دست آوردن آن جوانان دانشمند و فعال در این عرصه در یک جنگ تمام عیار ناعادلانه جان خود را نثار کنند.

چندی پیش نیز سخنگوی سازمان انرژی اتمی برای حمایت از ساخت و تولید فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی مرتبط با انرژی هسته ای اعلام آمادگی کرده بود.

بهروز کمالوندی درباره کم‌توجهی سینمای ایران به موضوع انرژی هسته ای گفته بود: متاسفانه کم‌توجهی هنرمندان عرصه‌های مختلف به موضوع بااهمیتی چون انرژی هسته‌ای ایرادی است که مورد توجه مسوولان این سازمان نیز هست. مساله انرژی هسته‌ای طی چند ساله اخیر به شدت وارد زندگی مردم شده و این موضوع دیگر تبدیل به امری عادی و همیشگی شده و شاید دلیل کم توجهی هنرمندان به این موضوع نشات گرفته از همین فضا باشد که آنقدر موضوع عادی شده که کمتر توجه‌ها را به خود جلب می کند.

وی به این مضوع اشاره کرده بود که: من به جرات می توانم بگویم انرژی هسته ای دارای ابعاد فراوانی است که می تواند سوژه خوبی برای فیلمسازان باشد. از سویی دیگر من بر این باورم که سازمان نیز باید در این حوزه گام های موثرتری را بردارد و در زمینه تهیه و تولید آثاری از این دست از جمله شهدای هسته ای و مسائل انسانی فعالیت‌هایی را انجام دهد و  از همین رو آماده دریافت ایده و پیشنهادهای سینماگران حرفه ای کشورمان برای ساخت و تولید آثاری در زمینه انرژی هسته هستیم و مطمئن باشید در صورت توافق با هنرمندان از هرگونه حمایت و پیشتیبانی دریغ نخواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار