بازدید 12239
۳

تغییر نام و تغییر مدیریت شبکه پویا

شبکه تلویزیونی «پویا» به زودی با تغییر نام به «کودک» و با مدیریت جدید به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۴۹۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 06 May 2015
شبکه تلویزیونی «پویا» به زودی با تغییر نام به «کودک» و با مدیریت جدید به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه پویا روز دوشنبه 12 تیرماه 1391 فعالیت خود را به عنوان شبکه‌ای زیر مجموعه مرکز پویانمایی صبا آغاز کرد که این فعالیت تا به امروز ادامه دارد.

بنا بر این گزارش، در طراحی‌های جدید صورت گرفته در معاونت سیما، شبکه پویا که تا به حال فقط به پخش کارتون و انیمیشن اختصاص داشت، به یکی از کانال‌های زیرمجموعه شبکه نمایش با مدیریت حسین کرمی تبدیل شده است.

همچنین در طراحی‌های جدید، این شبکه به شبکه «کودک» تغییر نام خواهد داد و از پخش صرف انیمیشن خارج شده و آثار دیگر ویژه کودکان نیز در این شبکه جای می‌گیرد.

به گزارش فارس، مدیریت این شبکه بر عهده «محمد سرشار» خواهد بود. در دی ماه 1391، محمد سرشار به عنوان «رییس حوزه هنری استان تهران» منصوب شد. در اسفند ماه همان سال، با تآسیس «حوزه هنری کودک و نوجوان»، این مأموریت برعهده او گذاشته شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۳
لطفا ساعت 9شب تمام بشه برنامه هاش.نه 10.45 شب.
با سلام و تشکر از صداوسیما خواهش دارم حداقل یک ساعت مشخصی برای پخش برنامه های این شبکه بگذارید تماشای چند ساعته و مداوم برای چشم و اعصاب بچه ها ضرر دارد به راحتی هم نمیتوان جلوی بچه ها را گرفت
واي خدا اينم خراب شد.يعني دوباره تبديل ميشه به كانال عمه و عمو و خاله هاي رنگ و وارنگ . فقط اين كانال براي بچه ها جذاب بود و البته بزرگترها. شبكه فيلم هم كه تبديل شد به شبكه سريال هاي 2000 سال پيش و واقعا آدم رغبت نميكنه نيگاش كنه.توروخدا بچه ها رو ديگه طرف كانالهاي كارتوني ماهواره نفرستيددددددد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی