بازدید 10149

درخواست آتش‌بس النصره با عقب‌نشینی از قلمون

يك رسانه عربی از عقب نشينی گروه های تروريستيی_تكفيری در منطقه «قلمون» كه طی چند روز اخير شاهد درگيری های شديدی بوده است، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۶ 06 May 2015
يك رسانه عربی از عقب نشينی گروه های تروريستيی_تكفيری در منطقه «قلمون» كه طی چند روز اخير شاهد درگيری های شديدی بوده است، خبر داد.

به گزارش مهر، پایگاه خبری «الخبر پرس» در گزارشی از عقب نشینی گروهک های تروریستی از «قلمون» خبر داد و نوشت: با توجه به شکست های پي در پي تروریست ها، آنها از حزب الله تقاضای آتش بس کرده اند.

این پایگاه خبری افزود: عملیات پی درپی در این ناحیه از زمستان سال گذشته آغاز شد اما با توجه به شکست متواذز تروریست ها، آنها در نهايت از حزب الله تقاضای آتش بس کردند. بر این اساس در این منطقه تروریست های جبهه النصره، داعش، ارتش آزادی سوریه و دیگر گروه های تروریستی حضور داشتند اما با توجه به تعداد بالای کشته شدگان و بی نتیجه ماندن این عملیات، در پایان آنها مجبور به عقب نشینی و آتش بس شدند.

«الخبر پرس» در تشریح جزئیات عملیات نوشت: ترکیه و اسرائیل پشتیبانی های فراوانی از گروه های تروریستی داشتند و حتی نیروهایی از ترکیه مستقیم به این جبهه پیوستند اما این درگيري ها بی نتیجه ماند. این عقب نشینی در عین این که شکستی جبران ناپذیر برای عناصر تروریست است، ضربه ای به اسرائیل و تروریست ها در سوریه نیز به شمار می رود.

از سویی دیگر، نیروهای امنیتی سوریه یک گروه تروریستی مسلح وابسته به «جبهه النصره» را در شرق محله «رکن ‌الدین» در «دمشق» پايتخت سوريه شناسايي و متلاشي كردند.

یک منبع نظامی سوری در این خصوص توضیح داد: اعضاي این گروه پس از نفوذ به شرق محله «رکن الدین» و تحت پیگرد قرار گرفتن از سوی نیروهای امنیتی، قصد فرار داشتند و چون عرصه را بر خود تنگ دیدند، یکی از انتحاری‌های گروه اقدام به منفجر کردن خود کرد.

این منبع افزود: پس از آن، گروهك تروریستی تکفیری «جبهه النصره» در صفحه توئیتر خود اذعان کرد که تعدادی از عناصر این گروه در دمشق کشته شده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی