بازدید 1707

دل‌بوسکه: یک فینال تمام اسپانیایی می‌خواهم

کد خبر: ۴۹۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 05 May 2015
سرمربی لاروخا تاکید کرد دوست دارد در فینال لیگ قهرمانان اروپا دو تیم اسپانیایی حضور داشته باشند.

به گزارش ایسنا، دیدارهای دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب و فردا شب برگزار خواهند شد که تیم‌های اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا در آن شرکت دارند. رئال امشب در تورین به مصاف یوونتوس ایتالیا می‌رود و بارسلونا هم فردا شب در نوکمپ میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

ویسنته دل‌بوسکه در این باره گفت: یک فینال تمام اسپانیایی می‌خواهم. با این که ممکن است با برگزاری چنین فینالی دچار دردسر شویم. تیم ملی اسپانیا که بازیکنان زیادی از رئال و بارسلونا را در ترکیبش دارد، باید در دیدارهای حساس ملی به میدان برود. ما دو نماینده در نیمه نهایی اروپا داریم که برای ما ارزشمند است. این دو تیم بیش از یک دهه است که همواره به مراحل بالای لیگ قهرمانان رسیده‌اند که این مساله نشان از سلطه فوتبال اسپانیا بر اروپا دارد.

دل‌بوسکه در ادامه به هیچ وجه در مورد این که رئال مادرید این توانایی را دارد که با غلبه بر یوونتوس به فینال برسد، صحبتی نکرد. او گفت: نیمه نهایی لیگ قهرمانان است و هر دیدار هم بسیار دشوار. ما طی چهار سال در فینال و نیمه‌نهایی حضور داشتیم که این موضوع به هیچ وجه آسان نیست. این طبیعی است که ما در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم و این مساله برای فوتبال ما فوق‌العاده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در مورد نحوه استفاده از آلوارو موراتا در یوونتوس و خاویر هرناندس در رئال مادرید نیز گفت: بدون شک من به دنبال بازیکنی خواهم رفت که محصول آکادمی‌های باشگاه‌های اسپانیایی باشد اما باید بتوانم روی مهاجمانی که همیشه در ترکیب تیم قرار نمی گیرند نیز حساب کنم. آنها در مقاطع حساس باید نقش کلیدی خود را ایفا کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی