بازدید 1535

خارج شدن سه گانه از گردونه کسب سهمیه المپیک

کد خبر: ۴۹۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 05 May 2015
سه گانه به دلیل اعزام نشدن به مسابقه‌های کسب سهمیه المپیک قید المپیکی شدن را زد.

محمدعلی صبور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه دیگر خبری از برنامه‌های سه گانه برای تلاش جهت کسب سهمیه المپیک نیست، بیان کرد: برنامه‌ها آماده است اما هنوز از طرف کمیته ملی المپیک بررسی نشده و نتیجه‌ای هم به ما اعلام نکردند. البته زمان هم گذشته که به ضرر ما تمام شد زیرا 6-7 مسابقه بیشتر برای کسب سهمیه المپیک باقی نمانده مگر اینکه در این رقابت‌ها مقام اول تا سوم کسب کنیم که کار سختی است.

وی ادامه داد:‌ البته ورزشکاران ما آماده هستند و برای ایجاد انگیزه و کسب سهمیه المپیک 2020 حتما باید از الان اعزام‌هایی صورت گیرد زیرا کسب سهمیه المپیک برنامه طولانی مدت می‌خواهد و اگر برنامه‌ها اجرایی شود می‌توانم تضمین کنم که سهمیه المپیک بعدی را می‌گیریم هرچند که سخت است و باید با تیم‌های قدرتمندی چون ژاپن مقابله کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش سه گانه همچنین گفت: البته اگر سال گذشته ورزشکاران اعزام می‌شدند احتمال داشت سهمیه بگیریم اما بودجه‌ای که از طرف کمیته ملی المپیک دادند ناکافی بود. در مقابل وزارت به نحو مطلوبی پشتیبانی کرد و طی 9 سال گذشته برای اولین بار فدراسیون بودجه‌اش را کامل دریافت کرد.

صبور در پاسخ به این پرسش که چرا با بودجه وزارت ورزش ورزشکاران را اعزام نکردید، گفت: ما در رابطه با اعزام مشکل داشتیم و بودجه کفاف نمی‌داد.

به گزارش ایسنا، انتخابات کنفدراسیون سه گانه آسیا، 22 خردادماه در چین تایپه برگزار می‌شود و ایران 7 کاندیدا در آن دارد. صبور برای پست‌های نایب رییسی و عضویت در هیات اجرایی کاندیدا است. شهرام آهنجان در کمیته فنی، فرشاد نجفی‌پور در کمیته پزشکی، مهدی گودرزی (نایب رییس فدراسیون) در کمیته توسعه، حسین جمال (نایب رییس بانوان فدراسیون) در کمیته زنان، محمد خاتونی در کمیته ورزشکاران و محمد منصورزاده در کمیته مربیان کاندیدا شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی