بازدید 1299
قنبرزاده:

تعامل سازمان لیگ و باشگاه ها باید دوطرفه باشد

کد خبر: ۴۹۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 04 May 2015
مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اشاره به اینکه درخواست این باشگاه به سازمان لیگ برای تغییر زمان هفته بیست و نهم لیگ برتر ارسال شده است، گفت: تعامل بین سازمان لیگ و تیم های شرکت کننده در لیگ برتر باید دو طرفه باشد.

منصور قنبرزاده در گفت وگو با ایرنا، تصریح کرد: باید از ابتدا از مسوولان سازمان لیگ به دلیل زحماتی که متحمل می شوند، قدردانی کنم، چراکه آنان با وجود برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، اردو و بازیهای تیم ملی بزرگسالان و امید، لیگ برتر را با نظم برگزار می کنند.

وی با اشاره به اینکه می داند برگزاری مناسب لیگ برتر کار دشواری است، اظهار داشت: تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از اعتبار فوتبال ایران دفاع می کنند و نتیجه آنان تاثیر مستقیمی روی رنکینگ فوتبال ایران و بحث سهمیه فصول آینده دارد.

قنبرزاده عنوان کرد: 60 درصد سهمیه های ارائه شده به کشورها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به نتایج آنان بستگی دارد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران افزود: متاسفانه دو تیم ایرانی شانسی برای صعود ندارند و هم اکنون نفت و پرسپولیس برای صعود تلاش می کنند.

وی گفت: تیم نفت چهارشنبه شب در ابوظبی با تیم قدرتمند العین امارات دیدار می کند و پنجشنبه شب به تهران بازخواهیم گشت و یکشنبه هم باید در لیگ با صبای قم بازی کنیم.

قنبرزاده تاکید کرد: تیم نفت تنها 48 ساعت برای ریکاوری و آماده سازی دیدار با صبا فرصت خواهد داشت و با توجه به بازیهای زیادی که در این ماه ها با فشردگی زیادی داشتیم، واقعا استفاده از مهره های اصلی در دو دیدار با العین و صبا ممکن نیست.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران عنوان کرد: در اوج مسابقات 3 بازیکن نفت در تیم امید حضور داشتند و وحید امیری و علیرضا بیرانوند هم بزرگسالان را همراهی کردند.

وی با اشاره به اینکه باشگاه نفت خواسته زیادی از سازمان لیگ ندارد، گفت: در ابتدا قرار بود هفته بیست و نهم در روز دوشنبه برگزار شود که متاسفانه به یکروز زودتر منتقل شد و درخواست کردیم در همان زمان اول انجام گردد.

قنبرزاده ادامه داد: در این خصوص درخواست خود را در نامه ای به سازمان لیگ ارائه کردیم که امیدوارم ترتیب اثر داده شود. البته اگر با آن موافقت نشود باز هم تابع قانون خواهیم بود.

وی گفت: علاقمندان به فوتبال بدانند اگر با درخواست باشگاه نفت موافقت نشود، مجبور هستیم در دیدار با العین به 5 الی 6 بازیکن اصلی خود استراحت دهیم. حتی پس از پایان لیگ، فینال جام حذفی را هم پیش روی داریم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پاسخ به این سوال که چرا ورزشگاه تختی را برای برگزاری دیدار نهایی جام حذفی انتخاب کرده است، گفت: در 2 فصل اخیر بازی های خانگی را در ورزشگاه تختی برگزار کرده ایم.

وی افزود: البته قبل از قرعه کشی به سازمان لیگ و باشگاه ذوب آهن پیشنهاد دادیم که هرکدام یک ورزشگاه که زمین مناسبی دارد معرفی کنیم تا با قرعه کشی میزبان مشخص شود، اما ذوب آهن نپذیرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی