بازدید 2891
تحت نظر پزشک روانشناس، خودم را آماده حضور در مسابقات می‌کنم

عبدولی: خوشحالم حقانیتم ثابت شد

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی گفت:‌ خوشحالم با اهدای دیپلم بازی منصفانه از سوی شورای بین‌المللی بازی منصفانه حقانیتم به همه ثابت شد.
کد خبر: ۴۹۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 04 May 2015
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی گفت:‌ خوشحالم با اهدای دیپلم بازی منصفانه از سوی شورای بین‌المللی بازی منصفانه حقانیتم به همه ثابت شد.

سعید عبدولی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اهدای دیپلم جهانی بازی منصفانه توسط شورای بین‌المللی بازی منصفانه گفت: خوشحالم با این اتفاق حقانیت من به همه ثابت شد. از مسئولان کمیته ملی المپیک هم تشکر می‌کنم که با تلاش‌های خود و پیگیری‌های لازم این موضوع را محقق کردند.

وی ادامه داد: در هر صورت آب رفته به جوی برنمی‌گردد و مدال طلای من قابل برگشت نیست. این همه زحمت کشیدم تا به مدال طلا برسم، اما حق من به راحتی پایمال شد. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی برای ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی نباشیم. مدالی که می‌توانستم به دست بیاورم به راحتی از دستم رفت، اما امیدوارم روزی این بدشانسی‌هایم تمام شود. هر چند که با لطف مسئولان ورزش پاداش قهرمانان طلایی به من تعلق گرفت.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: از حسن بابک و احد پازاج که زحمت زیادی برای کشتی فرنگی کشیده‌اند تشکر و عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم زحمات آنها را با کسب مدالی خوشرنگ در مسابقات جهانی و همچنین حضور مؤثر در اردوهای تیم ملی جبران کنم.

عبدولی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمریناتم را پیگیری می‌کنم و تحت نظر یک پزشک روانشناس، خودم را از نظر ذهنی آماده حضور در مسابقات پیش رو می‌کنم چرا که با توجه به اتفاقاتی که برایم پیش آمده بود ذهنیت بدی نسبت به حضور در مسابقات داشتم، اما امیدوارم بتوانم بازگشتی قدرتمندانه داشته باشم.

شورای بین‌المللی بازی منصفانه بعد از بررسی فیلم دیدار سعید عبدولی و نماینده کره جنوبی در بازی‌های آسیایی اینچئون، دیپلم جهانی بازی منصفانه را به سعید عبدولی اهدا کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار