بازدید 2842

تدوین برنامه‌های چشم انداز در فولاد مبارکه

اولین جلسه کمیته عالی تحول شرکت فولاد مبارکه در سال 1394 با حضور مدیر عامل و سایر اعضاء، اول ارديبهشت ماه سال جاري با موضوع "برنامه راهبردی فرآیند نیروی انسانی و سازماندهی" برگزار گردید .
کد خبر: ۴۹۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 03 May 2015
اولین جلسه کمیته عالی تحول شرکت فولاد مبارکه در سال 1394 با حضور مدیر عامل و سایر اعضاء، اول ارديبهشت ماه سال جاري با موضوع "برنامه راهبردی فرآیند نیروی انسانی و سازماندهی" برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار فولاد مبارکه در اين جلسه  دکتر سبحاني به رویکرد تعاملی و میزگردی در هر جلسه و تمرکز بر روي يک موضوع خاص، نظیر تدوین برنامه‌های تحقق چشم انداز شرکت، مهندسی خرید، حذف ضایعات و ... که می‌تواند باعث ایجاد تحول در شرکت باشد، تأکيد کرد.

ايشان ضمن تبریک حلول ماه رجب، دستیابی به رکوردهای جدید تولید در فروردین ماه را به کلیه همکاران تبریک و از تلاش همه کارکنان تشکر نمود و تداوم این رکوردشکنی‌ها را در ماه های آتی با یاری خداوند و همت همکاران ممکن دانست.

مدیر عامل فولاد مبارکه در ادامه وظیفه اصلی کمیته عالی تحول را خاطر نشان کرد و تصريح نمود: فقط با تدوين صحيح برنامه‌هاي اين کميته و اجرايي نمودن راهکارهای عملیاتی و استخراج و مسئولیت‌پذيري در اين بخش است که مي‌توان تحقق چشم انداز شرکت را مشاهده کرد.

ایشان تصریح نمود: با توجه به بازنشستگی نیروهایی که مملو از دانش و تجربه هستند ، باید توجه ویژه‌ای به توانمندسازی نیروی انسانی از طریق رویکردهای مختلف نظیر انتقال دانش و تجربیات همکاران به یکدیگر و همچنین گردش مشاغل داشت، فلذا در این زمینه معاونت نیروی انسانی و سازماندهی بايد  ضمن تدوین راهکارها با همکاری سایر معاونت‌ها آن را اجرایی نماید.

بنا بر اين گزارش در این جلسه فرزاد ارزانی معاون تکنولوژی گزارشی در رابطه با اهداف، ساختار و سرفصل‌های جلسات کمیته عالی تحول در سال 1394 ارایه نمود و در ادامه منوچهر نیک فر، معاون نیروی انسانی و سازماندهی و ايرج سلطانی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی گزارشی در رابطه با برنامه راهبردی فرآیند نیروی انسانی و سازماندهی تا پایان سال 1396 ارایه نمودندکه در این گزارش راهکارهای اجرایی ارتقاء بهره وری نیروی انسانی مطرح و به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار