بازدید 4505

محرومیت دو بازیکن خاطی پرسپولیس از سوی کمیته اخلاق

کد خبر: ۴۹۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹ 28 April 2015
 کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال باری دیگر حکمی صادر کرد که با اعتراض کارشناسان مواجه شد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ قاضی علی اکبر محمدزاده رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد محمدرضا خانزاده بازیکن خاطی پرسپولیس به دلیل برخورد فیزیکی با تماشاگر ایرانی مقیم قطر در دوحه به محرمیتی 9 ماهه محکوم کرد. این کمیته البته محرومیتی 3 جلسه ای به صورت تعلیقی را هم برای سوشا مکانی در نظر گرفته است.

این احکام درحالی صادر شده است که پیش از این شاهین رحمانی عضو ایرانی ای اف سی ، اصرار داشت تنها کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس می تواند برای بازیکنش محرومیت در نظر بگیرد. نظری که اجمد براتی دیگر کارشناس حقوقی فوتبال بر آن تاکید دارد و اصلا هیچ قانونی در آیین نامه انضباطی وجود ندارد که کمیته اخلاق را صاحب حق برای صدور چنین حکمی کند. 

درحالی که باشگاه پرسپولیس و کمیته انضباطی این تیم به صورت خودخواسته این بازیکن را با محرومیت مواجه کرده ، صدور چنین حکمی از سوی یکی از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در موردی که از نظر قانونی به نظر می رسد اجازه ورود ندارد ، فقط بر حاشیه های اطراف کمیته اخلاق می افزاید. اینکه چرا این کمیته به جای رسیدگی به پرونده اتفاقات مشکوک به تبانی ، خود را سرگرم اتفاقاتی از این دست می کند که باشگاه ها قادر به برخورد با آن هستند. آن هم حکمی که در آستانه دربی می تواند بهانه ای را به دست باشگاه پرسپولیس بدهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی