بازدید 3249

توصیه سید‌حسن‌خمینی به شوراها

تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) گفت: منتخب مردم شدن یک نعمت الهی است و باید قدر آن را دانست.
کد خبر: ۴۹۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 28 April 2015
تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) گفت: منتخب مردم شدن یک نعمت الهی است و باید قدر آن را دانست.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی روز سه شنبه در آیین تجدید میثاق اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور با آرمان های امام راحل افزود: معتمد مردم بودن نیاز به مراقبت دارد، همانطور که امام راحل همواره به خدا توجه داشتند و مراقب بودند که از دستورات خداوند سرپیچی نکنند و نسبت به مردم بی توجهی نمی کردند.

وی خطاب به منتخبین شوراها گفت: شما که مسوولیتی در این کشور دارید و اعتماد مردم را کسب و جلب کرده اید، نباید چشمتان را روی کم و کاستی های آنها ببندید و از کنار آنها بگذرید.

تولیت آستان مقدس امام راحل تصریح کرد: شوراها چشم و گوش مردم هستند و باید با همه توان خود و با نگاهی درست و عمیق مشکلات مردم را رصد کرده و در صدد رفع آنها گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل شوراها از اهداف بلند انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: نهاد شورا در کشور بالنده شده ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد که امیدواریم حرکت تکاملی آنها ادامه یابد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تاکید کرد: امام راحل و رهبر معظم انقلاب تاکید داشته و دارند که مردم خود باید کشورشان را اداره کنند و حضور بیشتر مردم در سطوح مختلف تصمیم گیری در جامعه باعث ثبات در کشور خواهد شد و این مهمترین اثر شوراها است.

رییس شورای عالی استان ها نیز در این آیین گفت: شوراهای اسلامی در این سال ها که از انقلاب اسلامی می گذرد همه توان و تلاش خود را در جهت نیل به اهداف والای نظام بکار گرفته اند.

غلامرضا بصیری پور افزود: تفکر ناب امام راحل به همه جای دنیا رسیده و صدای بیداری اسلامی در اقصی نقاط دنیا شنیده می شود.

به گفته وی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر همکاری و همدلی مردم در اداره کشور تاکید داشته و دارند و شوراها که از دل مردم هستند در اداره جامعه و کشور همیاری می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی