بازدید 1894

قانع نشدن یک نماینده از پاسخ وزیر بهداشت

کد خبر: ۴۹۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 28 April 2015
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از قانع نشدن یک نماینده از پاسخ های وزیر بهداشت درباره تاثیرپارازیت‌ها بر سلامت افراد خبر داد.

حسن تامینی لیچائی در گفت وگو با خانه ملت، درباره دستور کار امروز سه‌شنبه (8 اردیبهشت‌ماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: حضور فتاح رئیس کمیته امداد، معاونان وزارت بهداشت و بررسی پیرامون مسایل مربوط به حوزه دامپزشکی و سوال از وزیر بهداشت دستور کار امروز کمیسیون بهداشت و درمان به شمار می‌رفت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رئیس جدید کمیته امداد با حضور خود در کمیسیون برنامه‌های خود را ارایه کردند، ادامه داد: رئیس کمیته امداد درباره بیمه‌شدگان این کمیته گزارشی را ارایه دادند و تقاضا داشتند درحوزه دارو و درمان به کمیته امداد کمک شود همچنین در حوزه اشتغال پیشنهاداتی ارایه دادند و خواستار حمایت کمیسیون بهداشت از این معضل شدند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری بررسی مسایل مربوط به حوزه دام‌پزشکی، تصریح کرد:‌ بحث و تبادل نظر زیادی پیرامون این مهم صورت گرفت و موضوع نظارت بر حوزه دام‌پزشکی و تامین سلامت موادغذایی از موضوعاتی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

وی یادآور شد:‌ با توجه به اینکه پیشنهاداتی مربوط به واگذاری دام‌پزشکی به بهداشت و درمان مطرح شده بود اظهاراتی پیرامون این موضوع صورت گرفت؛ حال مسئولان وزارت بهداشت موافق چنین واگذاری بودند اما به دلیل اهمیت این موضوع قرار شد جلسات مفصل‌تری برای جمع‌بندی آن صورت گیرد.

تامینی لیچائی درباره سوال جمعی از نمایندگان از وزیر بهداشت، افزود: بعضی از نمایندگان سوالاتی پیرامون مشکلات درمانی حوزه‌های انتخابیه خود مطرح کردند که با پاسخ‌های وزیر قانع شدند و دو نماینده نیز سوالاتی پیرامون آخرین وضعیت تعرفه‌های پزشکی و تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت افراد مطرح کردند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:‌ با توجه به پاسخ‌های وزیر بهداشت درباره تاثیرپارازیت‌ها بر سلامت اما قادرمرزی نماینده سوال کننده از پاسخ وزیر قانع نشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی