بازدید 4655

نیروهای امنیتی عراق منطقه "تقسیم الثرثار" را بدست گرفتند

یک منبع امنیتی عراق از سیطره نیروهای امنیتی این کشور بر منطقه "ناظم تقسیم الثرثار" در استان الانبار خبر داد.
کد خبر: ۴۹۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸ 27 April 2015
یک منبع امنیتی عراق از سیطره نیروهای امنیتی این کشور بر منطقه "ناظم تقسیم الثرثار" در استان الانبار خبر داد. 

به گزارش «تابناک»، یک منبع امنیتی عراق از سیطره نیروهای امنیتی این کشور بر منطقه "ناظم تقسیم الثرثار" در استان الانبار خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: عملیات امنیتی در منطقه ناظم همچنان ادامه دارد.

ماجد الغراوی عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق دو روز پیش اعلام کرده بود که نیروهای امنیتی در منطقه ناظم الثرثار در استان الانبار در معرض هجمه وحشیانه داعش قرار گرفته است و حیدر العبادی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق باید فورا دخالت کند و نیروهای کمکی اعزام کند.

وی افزود: ناظم الثرثار موقعیت استراتژیکی دارد و نیروهای بیشتری برای حمایت از آن باید اعزام شود و نیروی هوایی باید مراکز تروریست‌ها را هدف قرار دهند.

ستار الغانم نماینده ائتلاف دولت قانون روز گذشته اعلام کرد: ما ده‌ها امضا از نمایندگان مجلس برای استیضاح خالد العبیدی وزیر دفاع به خاطر دخالت وی در وارد کردن نیروهای عراقی به منطقه الثرثار در الانبار و عدم ارائه کمک لازم به آنها با وجود درخواست‌های کمک این نیروها، جمع آوری کردیم و خواهان برکناری العبیدی از سوی حیدر العبادی هستیم.

در جریان یورش داعش به منطقه الثرثار در استان الانبار که در شمال فلوجه و در 130 کیلومتری بغداد واقع شده است، این گروهک تروریستی تعداد زیادی از نیروهای عراقی را اعدام کرد.


تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار