بازدید 6375
۱

دلم براي ديدن دختر 9 ساله‌ام تنگ شده است

کد خبر: ۴۹۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 27 April 2015
مرد جواني كه خاله همسرش را به قتل رساند‌ مدعي است طلاهاي مقتول را فروخته و با پول آن بدهكاري همسرش را پرداخت كرده است.

به گزارش جوان، متهم پرونده كه سعيد نام دارد هشتم بهمن ماه سال گذشته بعد از اينكه خاله همسرش را در خيابان كارگر به قتل رساند و طلاهايش را سرقت كرد، بازداشت شد.

متهم صبح ديروز در شعبه هفتم بازپرسي دادسراي جنايي پايتخت، مقابل قاضي سعيد احمدبيگي حاضر شد. او در حالي كه گريه مي‌كرد، گفت‌ نگران آينده دختر 9 ساله‌اش است. او گفت از وقتي بازداشت شدم دلم براي دخترم يك ذره شده و دوست دارم صدايش را حداقل از پشت گوشي تلفن بشنوم.

سعيد در هر جمله‌اي كه مي‌برد، اسم دخترش را تكرار مي‌كند. مي‌گويد دخترم، همسرم شرمنده‌ام. چه خطاي بزرگي كردم. چگونه به چشمان شما نگاه كنم و چگونه خطاي خودم را براي شما توجيه كنم. دوست دارم هيچ وقت در اين لباس دخترم به ديدنم نيايد هر چند كه همه وجودم براي ديدنش قرار از كف بريده است. اين حرف‌هايي بود كه متهم در جلسه بازجويي با گريه و اشك واگويه مي‌كرد.

متهم در ادامه گفت: زندگي خوبي داشتم. ورزشكار بودم و باشگاه ورزشي داشتم. دخترم شاگرد اول مدرسه تيزهوشان است و به سه زبان خارجي مسلط است اما نمي‌دانم بعد از اين اتفاق چه سرنوشتي در پي اوست. سعيد كه در بازجويي‌هاي قبلي گفته بود طلاهاي سرقتي از مقتول را به سطل زباله انداخته‌ است اين بار اعتراف كرد كه به يكي از دوستان باشگاهي‌اش فروخته و بدهكاري همسرش را پرداخته است.

وي گفت: براي اجاره خانه از دوستم مبلغ 15 ميليون تومان قرض گرفته بودم و در مقابل چك همسرم را دادم  اما زمان پرداخت پولي نداشتم كه به او بدهم. او تهديد كرد چك همسرم را برگشت خواهد زد كه براي گرفتن قرض به سراغ خاله همسرم كه زن پولداري بود، رفتم. من قصد كشتن او را نداشتم چون ما با هم ارتباط خيلي صميمانه‌اي داشتيم اما وقتي از او درخواست پول كردم به من توهين كرد كه يك لحظه عصباني شدم و گلويش را فشار دادم و او فوت شد. پس از اين خيلي ترسيدم و براي اينكه سر نخي از خود بجاي نگذارم خانه را آتش زدم و جواهرات مقتول را به همراه 600 هزار تومان پول سرقت كردم. من جواهرات را به يكي از دوستان باشگاهي‌ام كه به من اعتماد داشت به مبلغ 3 هزار ‌700 دلار فروختم و پول آن را به دوست بدهكارم دادم تا چك همسرم را برگشت نزند. وي گفت: چند روز قبل از حادثه از خواهرم كه شوهرش مرد ثروتمندي است خواستم تا اين مبلغ را به من قرض بدهد اما امروز و فردا كرد تا اينكه اين اتفاق رخ داد.

متهم براي ادامه تحقيقات به دستور قاضي سعيد احمدبيگي در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.

   آغاز ماجرا


عصر روز چهارشنبه 8 بهمن ماه سال گذشته مأموران كلانتري 148 انقلاب در جريان مرگ مشكوك زن سالمندي در آتش‌سوزي خانه‌اش قرار گرفتند. بررسي‌ها نشان داد زن 70 ساله ابتدا بر اثر فشار بر عناصر حياتي گردن فوت كرده و بعد قاتل براي فريب پليس با آتش زدن خانه اقدام به صحنه‌سازي كرده است. قاضي سعيد احمدبيگي به همراه تيم جنايي در بررسي‌هاي صحنه جنايت متوجه دوربين مداربسته در كوچه محل حادثه شدند كه تصوير مرد جواني را ثبت كرده كه هنگام حادثه از خانه مقتول خارج شده بود. پس از اين مشخص شد وي از بستگان نزديك مقتول است كه بعد از بازداشت به جرم خود اعتراف كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
این قاتل بی رحم چقدر در مظلوم نمایی استاد است . خودش چرا به مقتول رحم نکرد ؟؟؟ هم کشته هم آتش زده . لطفا کسی برای رهایی او از قصاص تلاشی نکند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل