بازدید 2483
خادم مدیریت لازم برای واگذاری سرخابی را نداشت

عابدینی: به سرپرستی تیم‌ملی فکر می‌کنم

کد خبر: ۴۹۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 26 April 2015
امیر عابدینی مدیر عامل سابق پرسپولیس معتقد است با حفظ حرمت امیر خادم او آگاهی و مدیریت لازم برای اداره و انتقال باشگاه‌های دولتی را نداشت.

عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: از این وزارت ورزش بیشتر از این توقع نداریم! پرسپولیس و استقلال که در شرایط مطلوب به سر می‌برند. هیچ‌کس هم که در این دو باشگاه مشکلی ندارد!

همه از سقوط پرسپولیس سوال می‌کنند
همین‌که این روزها بسیاری از من در مورد خطر سقوط پرسپولیس سوال می‌کنند. معنی‌اش این است که الان جمعیت کثیری از مردم به ماندن و یا رفتن این تیم از لیگ برتر فکر می‌کنند. با تیمی که پتانسیل پشت سرش 30 میلیون هوادار است، کاری کردیم که باید یک روز نگران کسر 6 امتیاز از طرف فیفا باشیم و روز دیگر مسائل دیگری رقم می‌خورد.

سیاسی حق اعتراض به حضور برانکو را ندارد
اتفاقاتی که در سطح مدیریتی باشگاه پرسپولیس می‌افتد را نگاه کنید. یک نفر مدیری که از بند بیرون آمده برمی‌گردد باشگاه پشت میزش می‌نشیند و مربی را که با کلی چک‌وچانه زدن به ایران آوردند را نمی‌خواهد ! اصلا او حق ندارد چنین حرفی بزند. این تصمیمی بوده که در هیات مدیره گرفته‌شده و به تصویب رسیده است. مدیر هم مجری مصوبات دولت است. حتی اگر آن فرد مدیرعامل باشد. پس برمی‌گردیم به ساختار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که دولتی ترسیم شده بودند و از هم پاشید.

روحیه پرخاشگری در پرسپولیس
وقتی ساختار تیمی از هم می‌پاشد تبلور آن را در باشگاه و تیم می‌بینیم. وقتی ستاد دفاعی در پشت خط خوب عمل نکند سربازان هم در خط مقدم شکست می‌خورند. سربازان پرسپولیس هم همین بازیکن‌ها هستند که می‌بینید این روزها در آنها روحیه پرخاشگری حاکم شده است. چرا این‌طور شده برمی‌گردد به نافرجامی‌ها، بی‌پولی‌ها و آنارشیسم مدیریتی که وجود دارد. من دیروز شنیدم پرسپولیس بودجه رفتن به اردو در تهران یا کرج را ندارد! یعنی باشگاه حداقل‌ها را هم از بازیکنان دریغ می‌کند که یک غذای مناسب، استراحت کافی و قطعا جلسات تیمی با کارد فنی است.

خادم مدیریت لازم برای واگذاری سرخابی را نداشت
تمام این مشکلات وجود دارد بعد آقای خادم عنوان می‌کند. یک نفر به باشگاه آمده که پول بدهد و فرد دیگری مدیریت می‌کند! استنباط من این است که اگر این دو باشگاه تا فصل آینده به بخش خصوصی واگذار نشود آثار مخرب‌تری خواهد داشت. ساختار دولتی زمانی پاسخ می‌داد که از بضاعت بخش خصوصی برای اداره آن استفاده می‌شد. با حفظ حرمت آقای خادم او بینش و آگاهی و مدیریت لازم را نداشت و بدترین گزینه‌ها را برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انتخاب کرد. متاسفانه ما مردم را که بزرگ‌تر و مقدس‌ترین هستند را کنار می‌گذاریم. ما ارزش و قداست مردم را زیر سوال می‌بریم. چرا من نباید بگویم می‌گویم ، این مسئولیتی است که احساس می‌کنم و باید آن را فریاد بزنم تا به گوش آنها برسد. 

قیمت دو باشگاه سرخابی کم نشده است
چه کسی گفته مبلغ فروش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تخفیف داده شده است؟! بدهی‌ها بالاتر رفته است. اراده مجلس بر واگذاری دو باشگاه سرخابی به بخش خصوصی و پیگیری‌های آنها باعث شد که در کمیته واگذاری شرایط مورد تجزیه‌وتحلیل قرار بگیرد و بجای 40 درصد به رقم 20درصد برسند درنتیجه این فروش 5 ساله انجام می‌گیرد. بر اساس تسهیلات جدید عملا قیمت براساس نرخ تورم پایین آمد، مبنا همان 290 میلیارد است که قرار بود در دو قسط 145 میلیونی پرداخت شود اما الان قرار است 5 تا 60 میلیارد طی 5 سال پرداخت شود. براساس نرخ تورم وقتی اقساطی خرید می‌کنی، اگر سودی شاملش نباشد قیمت مناسب‌تر می‌شود.

به سرپرستی تیم‌ملی فکر می‌کنم
اگر در مورد پذیرفتن سپری تیم‌ملی سوال می‌کنید در یک بحثی دور یک میز رئیس و اعضای فدراسیون در مورد مدیریت من در تیم‌ملی سوال کرده‌اند که تا امروز نه بحثی شده نه از من دعوت شده، نه پیشنهادی شده است و با من هم در مورد برنامه، نظرات و تعاملاتم حرفی نزده‌اند. البته اگر این اتفاق بیافتد پیشنهاد قطعا قابل بررسی است. من فکر می‌کنم که کی‌روش باید درک کرد و مشکلات او را باید حل کرد اگر او درگیر حواشی نباشد، مطمئنا می‌توانند بهتر کار کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار