بازدید 4514

پدركشي در مشهد

کد خبر: ۴۹۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 26 April 2015
با كشف جسد مرد ٦٠ ساله مشهدي در چاه فاضلاب، پرده از جنايت هولناك همسر و فرزندش برداشته شد.

به گزارش اعتماد، چهارم ارديبهشت‌ماه امسال پسري ١٥ساله به پليس آگاهي مشهد مراجعه كرد و ماموران را در جريان قتل پدرش با همكاري مادرش قرار داد. او به ماموران گفت كه سه ماه پيش پدرش را با همكاري مادرش به قتل رسانده و جسدش را در چاه فاضلاب انداخته است.

 در تحقيقات ماموران مشخص شد كه پسر و مادر به دليل اختلافات خانوادگي، دست و پاي مرد ٦٠ساله را بسته و او را به داخل چاه فاضلابي به عمق هشت متري در جاده ميامي مشهد انداخته و سپس روي چاه را نيز با يك نيسان خاك و نخاله ساختماني پر كرده‌اند.  با اطلاع ماموران از اين حادثه تيمي از ماموران آتش‌نشاني براي كشف جسد به محل حادثه اعزام شدند.

 حسن نجمي، سرپرست نيروهاي اعزامي آتش‌نشاني مشهد در تشريح روند كشف جسد گفت: براي كشف جنازه بيش از چهار متر خاكبرداري انجام شد و سرانجام دو مقني موفق شدند جسد را از چاه خارج كنند.

سيدجواد حسيني، بازپرس ويژه قتل عمد دادگستري خراسان رضوي نيز درباره جزييات بيشتر اين حادثه گفت: مادر خانواده به مواد مخدر اعتياد داشته و دو پسر ١٥ و دو و نيم ساله خود را نيز معتاد كرده بود. روز حادثه نيز همسر مقتول هنگامي كه پسر خانواده اقدام به فروش وسايل خانه براي تهيه مواد مخدر كرده بود با اعتراض شديد پدر مواجه شده و در پي اين مشاجره پدر خانواده با ضربه چوب پسر و همسرش از پاي درآمده است. 

به گفته حسيني، در معاينه اوليه پزشك قانوني مشخص شد كه جسد سالم است و هيچ ضربه‌اي به آن وارد نشده است لذا احتمال اينكه مقتول زنده داخل چاه انداخته شده باشد نيز وجود دارد. در حال حاضر جسد تحويل پزشكي قانوني و نيروي انتظامي شده و بازجويي از متهمان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی