بازدید 27963

حادثه برای هواپیمای خطوط هوایی ترکیه

يک فروند هواپيماي مسافربري خطوط هوايي ترکيه روز شنبه در مسير بازگشت از شهر ميلان ايتاليا، به علت آتش گرفتن موتورهايش مجبور به فرود اضطراري در استانبول شد.
کد خبر: ۴۹۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 26 April 2015
يک فروند هواپيماي مسافربري خطوط هوايي ترکيه روز شنبه در مسير بازگشت از شهر ميلان ايتاليا، به علت آتش گرفتن موتورهايش مجبور به فرود اضطراري در استانبول شد.

به گزارش مشرق به نقل از دیلی میل، تصاویر حاکی از آن است که موتور سمت راست اين هواپيماي ايرباس 320 آتش گرفته و آتش‌نشانان در تلاش براي خاموش کردن آن هستند.

علي گنک سخنگوي خطوط هوايي ترکيه گفت: «همه 97 مسافر اين هواپيما به ترمينال منتقل شده و سلامت هيچ يک به خطر نيافتاده است. علت اين حادثه پس از بررسي مشخص خواهد شد.»

همچنين فرودگاه بين المللي آتاترک استانبول به دنبال فرود اضطراري اين هواپيما، به صورت موقت بسته شد و پروازهاي ورودي به آن به فرودگاه «صبيحه گوکچن» در بخش آسيايي اين شهر منتقل شده است.

 شيشه کابين خلبان اين هواپيما در خلال پرواز فرانکفورت آلمان به استانبول، شکسته بود و پس از تعويض آن به اين هواپيما اجازه پرواز داده شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۳
این مهمه که هواپیمای کشور یاد بگیره«همه 97 مسافر اين هواپيما به ترمينال منتقل شده و سلامت هيچ يک به خطر نيافتاده است. علت اين حادثه پس از بررسي مشخص خواهد شد.»
آفرین به خلبانی که تونست با این وضعیت سالم بشینه
به خیر گذشته خداروشکر
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
خدارو شکر که هیج کس صدمه ای ندیده
خدا رحم کرد...
بعد از مالزی حالا نوبت ترکیه است.
خدارو شکر بخیر گذشته . ولی این خط هوایی مال ترکیه نیست .
پاسخ ها
صابر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
چرا اين هواپيما ماله تركيش هست، تركيش جزء گروه استار اليانس هست و براي پز دادن لوگوي اين گروه و اسم اونو روي هواپيماش زده.
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
چرا دوست عزیز هواپیمایی ترکیش مدتی است که بالاترین استاندارد کیفی را بنام star alliance دریافت کرده که بعضی از هواپیماهاشو با این لوگو رنگ کرده است
باید به خلبان آن هواپیما تبریک گفت
پس ما تنها نیستیم. هواپیمای ترکیه هم آتش میگیره
مگر تركها تحريم اند كه موتور هواپيمايشان اتش مگيرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار