بازدید 2343
والیبال زیر 23 سال آسیای مرکزی - ساری

پیروزی زیر 23 ساله‌ها مقابل جوانان

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در اولین دیدار مسابقات قهرمانی آسیا زیر 23 سال آسیای مرکزی مقابل تیم ملی جوانان ایران به پیروزی رسید.
کد خبر: ۴۹۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹ 25 April 2015
تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در اولین دیدار مسابقات قهرمانی آسیا زیر 23 سال آسیای مرکزی مقابل تیم ملی جوانان ایران به پیروزی رسید.

به گزارش فارس، در نخستین دیدار این رقابت‌ها تیم ملی زیر 23 سال کشورمان از ساعت 15:30 امروز جمعه ششم اردیبهشت ماه در سالن شهید حسینی شهر ساری به مصاف تیم ملی جوانان ایران رفت که در پایان شاگردان پیمان اکبری موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر و با نتایج 25 بر 21،  25 بر 15 و 25 بر 22 شاگردان نفرزاده را شکست دهند.

در این دیدار که با استقبال خوبی از جانب تماشاگران مازندرانی همراه بود، سرمربیان دو تیم که تیم‌هایشان دوران آماده‌سازی برای رقابت‌های جهانی و آسیایی را سپری می‌کنند از اکثر بازیکنان خود استفاده کردند تا ضمن تلاش برای پیروزی، شناخت بیشتر و بهتری از شرایط تیمی و بازیکنانشان پیدا کنند.

همچنین در دومین دیدار اولین روز این رقابت‌ها تیم ملی زیر 23 سال قزاقستان و نماینده مازندران از ساعت 18 امروز جمعه چهارم اردیبهشت ماه در سالن شهید حسینی شهر ساری به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان دراگان موفق شدند با نتیجه 3 بر یک و با نتایج 25 بر23، 17 بر 25، 19بر 25 و 21 بر 25  بازی را به سود خود خاتمه دهند.

دراگان در این دیدار 10 بازیکن خود را به میدان فرستاد تا ضمن آشنایی با سبک بازیکنان در شرایط مسابقه به نقاط ضعف آنها هم آشنایی پیدا کند و در جلسات تمرینی آینده مشکلاتشان را بر طرف کند. تیم قزاقستان با تمام قوا پا به این دیدار گذاشته بود و سرمربی این تیم در طول بازی کنار زمین آرام و قرار نداشت تا اینکه در نهایت و در دیداری نزدیک بازی را واگذار کردند.
نتایج مسابقات امروز به شرح زیر است:
تیم ملی زیر 23 سال ایران 3 – تیم ملی جوانان صفر

تیم زیر 23 سال قزاقستان یک – تیم نماینده مازندران 3
برنامه مسابقات شنبه، پنجم اردیبهشت ماه:

ساعت 15:30 ، تیم زیر 23 سال قزاقستان – تیم ملی جوانان ایران

ساعت 18، تیم ملی زیر 23 سال ایران – تیم نماینده مازندران
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی