بازدید 3060

توقف قاچاقچیان محموله سنگین افیون در کمینگاه پلیس

کد خبر: ۴۹۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 25 April 2015
اعضای یک باند بزرگ قاچاق افیون که قصد ترانزیت محموله‌ها را با اتوبوس مسافربری داشتند، دستگیر شدند.

به گزارش ایران، چندی پیش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با استفاده از منابع اطلاعاتی خود در جریان انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر در یکی از روزهای میانی هفته از شیراز به تهران قرار گرفتند بواسطه اهمیت کشف ارتباطات بعدی اعضای این باند و شناسایی خریداران این محموله، قرار شد این اتوبوس از لحظه خروج از شیراز تحت مراقبت نامحسوس قرار گیرد تا در لحظه تحویل محموله، قاچاقچیان و خریداران به صورت یکجا و در لحظه انتقال دستگیر شوند.

با توقف اتوبوس در حاشیه یکی از بزرگراه های تهران و درست در جایی که کوچکترین احتمال هم برای جابه‌جایی مواد مخدر متصور نبود، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر متوجه حضور ناگهانی یک پراید سفید رنگ و تحت پوشش خودروی آژانس شدند که پس از توقف در امتداد اتوبوس، قصد انتقال مواد مخدر پیچیده در پتو را از محل بار اتوبوس به صندوق عقب پراید داشت.

 پس از مشخص شدن قصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر در حاشیه بزرگراه، همه واحدهای نامحسوس پلیس حاضر در این عملیات وارد عمل شده و در اقدامی هماهنگ، راننده خودروی پراید، راننده اتوبوس و شاگرد راننده اتوبوس را هنگام انتقال مواد مخدر از اتوبوس به صندوق عقب خودرو دستگیر کردند. 

در این عملیات، مأموران پلیس موفق شدند بیش از 60 کیلوگرم تریاک را که به طرز حرفه‌ای در بطری‌های نوشابه جاسازی شده بود، کشف کنند. کشف این مواد در حالی رخ داد که بطری‌های به هم بسته شده و بوی شدید گازوئیل استشمام شده از آن حاکی از جاسازی این مواد در داخل باک اتوبوس در طول مسیر داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار