بازدید 2028

تصمیم سازان کشور مراقب پیام شهدا باشند

کد خبر: ۴۹۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 24 April 2015
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه را که شهدا به ما سپرده اند و با نثار خون خود موجب عظمت آفرینی شده اند نباید در اثر بی مبالاتی ها به سمت و سوی دیگری برود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خانه ملت به شاهرود، کاظم جلالی در آخرین برنامه سفر یک روزه رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان شاهرود، شب گذشته (پنجشنبه 3 اردیبهشت ماه) در مراسم بزرگداشت 1026 شهید شاهرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: به گفته امام(ره) خانواده شهدا تا همیشه تاریخ افتخار روشنایی طریق الی الله را بر عهده داشتند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجروحان و معلولان در گوشه گوشه این مرز و بوم راه رسیدن به سعادت آخرت را نشان می دهند که این راه رسیدن به خدای کعبه است.

وی همچنین در ادامه به آزادگان اشاره و عنوان کرد: امام (ره) در زمانی که هنوز اسرای ما آزاد نشده بودند فرمودند آنها در چنگال دژخیمان سرود آزادی سر می دهند و مفقودان نیز محور دریای بی کران خداوندی اند.

جلالی ادامه داد: از شهدا نیز نمی‌توان چیزی گفت چرا که شمع محفل بوستان‌اند و با قهقهه مستانه شان "عند ربهم یرزقون" اند؛ آنها صبحت عشق هستند به گونه ای که قلم نیز در توصیف آنها بر خود می شکافد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در ادامه به ارائه آماری از خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران شهرستان شاهرود پرداخت وگفت: در شاهرود 5 خانواده سه شهید و 47 خانواده دو شهید داریم همچنین تعداد جانبازان این شهرستان به 3 هزار و 536 تن می رسد و آمار آزادگان نیز تعدادی بالغ بر 114 تن است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید مراقب باشیم پیامی که معلمان دین و اخلاق به تصمیم سازان کشور می دهند، زمین نماند، گفت: کمک به خلق باید مورد توجه مسئولان باشد چنانچه هم اکنون آمار بیکاری در کشور افزایش یافته که باعث افزایش ناهنجاری های اجتماعی هم شده است.

جلالی ادامه داد: آنچه را که شهدا با ما سپرده اند و با نثار خون خود موجب عظمت آفرینی شده اند نباید در اثر بی مبالاتی ها به سمت و سوی دیگری برود.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه خواستار توجه بیشتر به شهرستان شاهرود هستیم، گفت: توجه به این شهرستان نه از باب خودخواهی بلکه از باب وجود ظرفیت ها و نیروی انسانی است که در این شهرستان نهفته است.

به گزارش خانه ملت، در پایان این مراسم دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی از 5 جلد کتاب دفاع مقدس و آلبوم عکسی از شهدای شاهرود رونمایی کرد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار