بازدید 1713

شکست «ائتلاف دلاری» رژیم آل‌سعود در یمن

کد خبر: ۴۹۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 24 April 2015
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم آل‌سعود به همراه متحدان صهیونیستی‌اش در جنگ با یمن شکست خورد.

احمد بخشایش نماینده مردم اردستان و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حمله وحشیانه رژیم آل‌سعود به یمن اظهار داشت: این اقدام جنایت علیه بشریت بود اما در آخر مشاهده کردیم که رژیم آل سعود به خواسته خود نرسید و شکست خورد.

وی افزود: انصارالله در طول این مدت توانست نیروهای طرفدار رژیم آل‌سعود را در هم مچاله کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همین که رژیم آل‌سعود مجبور می‌شود با انصار الله پای یک میز بنشیند و مذاکره و گفت‌وگو کند یعنی مشروعیت‌بخشی به انصار الله که این یک پیروزی بزرگی برای مردم یمن و انصارالله به حساب می‌آید.

بخشایش تأکید کرد: یکی دیگر از پیروزی‌هایی که انصارالله توانست در طول این مدت به دست بیاورد در اختیار گرفتن جنوب یمن و بیرون راندن طرفداران منصور هادی بود.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جنگ متحدان رژیم صهیونیستی و متحدان جبهه سازش رژیم آل‌سعود  نیز شکست خوردند، خاطرنشان کرد: ائتلاف سعودی که در جریان حمله به یمن مطرح شد ائتلافی دلاری بود که در نهایت و در پس این ائتلاف مشاهده کردیم که تنها سعودی‌ها و آمریکایی‌ها بودند که اقدام به این حمله کردند.

بخشایش با بیان اینکه جنگ علیه مردم یمن جنگی نابرابر بود، گفت: عربستان سعودی با حمله به یمن نتوانست به خواسته‌های خود برسد در نهایت پیروزی از آن مردم یمن شد.

انتهای پیام/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی