بازدید 1362

آمریکایی‌ها با هر ترفندی در مقابل ماشکست می‌خورند

کد خبر: ۴۹۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 24 April 2015
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها در حادثه طبس در آتش خشم خدا سوختند گفت که حادثه طبس نشان داد که آمریکایی‌ها به هر ترفندی نیز دست بزنند در نهایت در مقابل ایران شکست می‌خورند.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به سالگرد وقوع حادثه طبس گفت: بعد از این حادثه حضرت امام این نکته را فرمودند که اگر آمریکا سلاح و تجهیزات هم داشته باشد ما خدا را داریم؛ این بدان معناست کسانی که ایمان به خدا داشته باشند خدا هم از آن‌ها دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه خدا از امت به پاخاسته ایران در حادثه طبس حمایت کرد گفت: اگر حادثه طبس به سرانجام می‌رسید مشکل بزرگی را برای ما ایجاد می‌کرد ولی خدا از مردمی که برای رضایش به پا خاسته بودند حمایت و آمریکایی‌ها را در شعله‌های آتش گرفتار کرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: آمریکایی‌ها با هماهنگی و پیش‌بینی و حتی انجام تمرین یک ساله در صحرای آریزونا به این عملیات گسترده دست زدند و تمامی پیش بینی ‌های لازم را برای گذر از رادارهای ما انجام داده بودند تا در نهایت به تهران آمده و به اهداف‌شان برسند اما دست خدا بالاتر از هر چیزی بود و آن طوفان شن را فرستاد و نقشه‌های آمریکایی‌ها را نقش بر آب کرد.

جوکار تاکید کرد:‌ حادثه طبس نشانه‌ای برای همه است که خداوند در سخت‌ترین شرایط به مومنانش کمک می‌کند. در آن روز مردم ایران امداد الهی را به چشم خود دیدند. خداوند متعال در حادثه طبس از انقلاب اسلامی حمایت کرد.

وی در پایان گفت که این امداد غیبی توانمندی و قدرت نظام جمهوری اسلامی را روز افزون می‌کند نظامی که با پشتوانه مردمی سرکار آمده و با اتکا به خداوند در برابر ترفندها و دشمنی‌ها ایستادگی کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی