بازدید 1995

کمالوند: صبا را ببریم سقوط نمی‌کنیم

کد خبر: ۴۹۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 23 April 2015
سرمربی تیم فو‌تبا‌ل گسترش فولاد تبریز گفت: بازی حساس و شش امتیازی است و با کسب سه امتیاز بازی فردا به طور قطع در لیگ برتر می‌مانیم.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با تیم صبای قم اظها‌ر کرد: شناخت خوبی از تیم حریف داریم و نقاط ضعف آنها را آنالیز کرده ایم و در طول هفته این نکات را به بازیکنان گوش زد کرده ایم.

وی در خصوص شرایط آب و هوایی تبریز گفت: این شرایط مشکل هر دو تیم است و امیدوارم فردا در هوایی صاف و بدون گرد و غبار به مصاف تیم صبای قم برویم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل گسترش فولاد تبریز ا‌ضافه‌ کرد‌: تیم ما کمی در زدن ضربات آخر مشکل دارد و در کل گل زدن خصیصه ذاتی است و برخی از مهاجمان مثل فرشاد پیوس گلزن متولد می‌شوند اما تمرین دادن و آماده کردن بازیکنان از نظر روانی وظیفه مربی است و امیدوارم فردا توپ های مان وارد دروازه شود.

وی در خصوص بازی گذشته شکست مقابل پدیده خاطر‌ نشان کرد: در بازی قبلی پیش از این که از پدیده ضربه بخوریم از داوری و مسائل حاشیه ای آن ضربه خوردیم و از سازمان لیگ که اقداماتی را انجام خواهند داد تا دیگر چنین مشکلاتی پیش نیاید تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل گسترش فولاد تبریز در خصوص غیبت کاپیتان تیمش به علت محرومیت در بازی فردا گفت: مرتضی اسدی بازیکن بزرگ و شایسته ای است ولی دیگر بازیکنان مان نیز خوب هستند و امیدوارم غیبت وی همچون بازی با ملوان مشکلی برای تیم ما به وجود نیاورد و بتوانیم مقابل صبا به برتری برسیم.

کمالوند تاکید کرد: حتی کسب سه امتیاز بازی فردا نیز کارمان را برای بقا در لیگ برتر تمام نمی‌کند ولی به‌ هر‌ حال ما همه تلاش خود را انجام می دهیم و دوست داریم هر‌ چه‌ سریع تکلیف بقایمان مشخص شود تا بتوانیم بدون استرس به کار خود ادامه دهیم و از تماشاگران هم می‌خواهم که در بازی فردا به ورزشگاه بیایند تا با حمایت آنها سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

وی در پایان گفت: کار نفت مسجد سلیمان و راه‌آهن در پایین جدول سخت است اما من این اطمینان را می دهم که قطعا در لیگ برتر بمانیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست