بازدید 1962

ارجاع طرح استانی شدن انتخابات مجلس به کمیسیون شوراها

کد خبر: ۴۹۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 22 April 2015
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس گزارش معاونت نظارت این طرح واقعاً اشکالاتی دارد و اگر در صحن علنی بررسی شود، شاید نتوانیم همه ایرادات آن را برطرف کنیم، گفت: بهتر است این طرح را برای بررسی و رفع اشکالات به کمیسیون شوراها ارجاع دهیم.

به گزارش خانه ملت،‌ نمایندگان در نشست علنی امروز (چهارشنبه 2 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی با ارجاع این طرح به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس با144 ر‌أی موافق، 73 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 229 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد ارجاع این طرح به کمیسیون مربوطه برای بررسی بیشتر، گفت: براساس گزارش معاونت نظارت این طرح واقعاً اشکالاتی دارد و اگر در صحن علنی بررسی شود، شاید نتوانیم همه ایرادات آن را برطرف کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح استانی شدن انتخابات مجلس از نظر نگارشی ابهاماتی دارد و باید برای بررسی و اصلاح به کمیسیون ارجاع شود، البته کمیسیون شوراها می‌تواند با سرعت و ظرف حدود 2 هفته بررسی و رفع اشکالات طرح انجام دهد و آن را مجدداً به صحن علنی ارجاع دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی