بازدید 1596

گواردیولا: قطعا در بایرن مونیخ می مانم

کد خبر: ۴۹۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ 21 April 2015
سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت که قطعا در فصل آینده در این تیم خواهد ماند.

به گزارش ایرنا از ساکرنت، بایرن مونیخ هفته گذشته در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا برابر پورتو با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و خطر حذف آن از لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد. 

پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در آستانه دیدار امشب (سه شنبه) برابر پورتو گفت: انتظار می رود وقتی بایرن در مسابقات مهمی شکست بخورد مشکلات بزرگی ایجاد شود ولی مطمئنا در فصل آینده در بایرن می مانم.

وی افزود: وقتی مسابقات را پیروز می شوید، نابغه هستید ولی وقتی شکست می خورید مشکلات بزرگی ایجاد می شود. در چنین باشگاه بزرگی این امر عادی است.

در روزهای اخیر شایعه پیوستن گواردیولا به منچسترسیتی منتشر شد ولی سرمربی سابق بارسلونا که تا سال 2016 با بایرن قرارداد دارد، در این مورد گفت که برای جدایی از این تیم هیچ تصمیمی ندارد و تا پایان مدت زمان قرارداد خود در این تیم می ماند. 

وی در مورد برنامه های خود گفت: برنامه آینده من ماندن در بایرن مونیخ تا فصل آینده است ، امیدوارم گام دیگری به سمت قهرمانی در دیدار شنبه برابر هرتابرلین برداریم .

گواردیولا سال گذشته در اولین فصل حضور خود در بایرن مونیخ موفق شد قهرمان بوندس لیگا و جام حذفی آلمان شود.

هانس ویلهم مولر وولفارت، پزشک بایرن مونیخ که هفته گذشته بعد از 38 سال از این تیم جدا شد، نیز در این زمینه گفت : بعد از شکست برابر پورتو، من و تیم پزشکی به خاطر مصدومیت تعدادی بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفتیم ولی وقتی بازیکنی مصدوم می شود مقصر پزشک نیست. 

باشگاه بایرن مونیخ استعفای دکتر وولفارت را پذیرفته است.

هم اکنون تیم فوتبال بایرن مونیخ با کسب 73 امتیاز و 12 امتیاز اختلاف با وولسفبورگ در صدر جدول بوندس لیگای آلمان قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی